تور ترکیه ارزان: در کوش آداسی به کدام رستوران ها برویم؟

به گزارش سبزوار امروز، رستوران های کوش آداسی

اگر در پی یک شهر ساحلی خوب و مجذوب کننده در ترکیه می گشت تا چند روزی از تابستان یا بهار را در آنجا بگذرانید بدون شک کوش آداسی یکی از برترین مقاصد است. شهری ساحلی که چند سال ست با سواحل زیبا و جاذبه های تاریخی نگاه ها را به خود جذب نموده است پس در این شهر برای پذیرایی از این همه جهانگرد رستوران های خوبی وجود دارد. تنوع رستوران های کوش آداسی مثل غذاهایش زیاد است و در آن ها هم غذاهای محلی و هم غذاهای بین المللی پیدا می گردد. می خواهیم تعدادی از رستوران های کوش آداسی را معرفی کنیم، در ادامه خبرنگاران را همراهی کنید.

تور ترکیه ارزان: در کوش آداسی به کدام رستوران ها برویم؟

بهترین تجربه سفر را با تور ترکیه ارزان در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا تا آنتالیا رویایی و بالون سواری در شهرهای ترکیه تا کلی تفریح دیگر در انتظار شماست، خاطراتی از مردم مهمانواز ترکیه که همیشه در ذهن شما خواهد ماند.

رستوران آولو | Avlu

دنبال برترین رستوران های کوش اداسی می گشت؟ شاید دلتان بخواهد حالا که در کوش آداسی هستید فقط و فقط غذاهای محلی ترکی خریداری کنید در این صورت یکی از برترین گزینه ها رستوران آولو است چون منوی آن پر از غذاهای ترکی و مدیترانه ای است که با طعم و رنگ خارق عالی اشتهایتان را دو برابر می نمایند. همین که پا به این رستوران می گذرانید با تماشا فضای تمیز و کارکنان مودب حتما از انتخاب تان خشنود می شوید. در این رستوران اینترنت رایگان برقرار است و به راحتی می توانید در فاصله ای که غذایتان آماده گردد کارهای اینترنتی تان را انجام دهید. حتی جایگاه هایی هم در فضای باز هست که می توانید آن ها را هم امتحان کنید.

رستوران قصر | saray

منوی این رستوران تنوع زیادی دارد و انواع غذاهای خوشمزه بین المللی را هم شامل می گردد پس اگر عاشق غذاهای متنوع هستید با خیال راحت به اینجا بروید و مطمئنا باشید که راضی از این محل بیرون می روید. در منوی این رستوران غذاهای مدیترانه ای، اروپایی، مکزیکی، چینی، ترکی و غذاهای مخصوص گیاه خواران را می بینید که آنقدر متنوع اند که قطعا در انتخاب غذا شما را دچار سردرگمی می نمایند. گاهی در این رستوران موسیقی زنده نواخته می گردد که حس و حال جالبی را به وجود می آورد. پیشنهاد می کنیم در فضای باز بیرون بنشینید و غذایتان را همراه تماشای چشم اندازهای آرامش بخش میل کنید.

کبابی حسن کولکوقلو | Hasan Kolcouglu

شاید با تماشا نام این رستوران فکر کنید با یک کبابی ساده طرف هستید اما این رستوران در طبقه بالای هتل افه بوتیک قرار گرفته و به خاطر فضای شیک و کباب های لذیذ، نامش بر سر زبان ها افتاده است. خیلی ها به خاطر چشم اندازهای خارق العاده تراس به اینجا می فرایند چون با تماشای نمای قصر لذت غذا خوردن تان دوچندان می گردد. حتی می توانید برای صرف صبحانه هم به این رستوران بروید و با پرداخت 50/22 لیره صبحانه ترکی بخورید. اما اگر دلتان غذای کبابی می خواهد می توانید با قیمت 50 لیره کباب سفارش دهید که در کنار آن مزه و دسر هم سرو می گردد.

رستوران هالیدی این | Holiday Inn

یکی از برترین رستوران های کوش آداسی رستوران هالیدی این است؛ گر عاشق کباب و پیتزا ترکی هستید ناخداگاه جذب این رستوران می شوید چون غذاهای اینجا با کیفیت و طعم فوق العاده ای که دارند هیچ وقت شما را ناامید نمی نمایند. بهتان پیشنهاد می کنیم حتما کباب والی های اینجا را امتحان کنید چون سرآشپز دست به ابتکار جالبی زده و برای درست کردن آن گوشت مرغ، گوساله و بره را با هم ترکیب نموده است. قیمت این غذا اصلا زیاد نیست و با 35 لیره به راحتی می توانید آن را تهیه کنید. حتی می توانید بر روی جایگاه های پیاده رو بنشینید و نه فقط از غذاهای لذیذ بلکه از چشم اندازها هم لذت ببرید. یک پیشنهاد خارق العاده دیگر هم برایتان دارید بعد از غذا سری به مغازه کنار رستوران بزنید و باقلوای معروف ترکی خریداری کنید.

رستوران اوستا کاظم

شاید در نگاه اول نام این رستوران و البته نمای بیرونی آن نظرتان را جلب کند اما همین که پا به داخل آن می گذارید با تماشا منوی غذاهای دریایی شما هم با ما هم عقیده می گردد که می ارزد یک وعده شام یا ناهار را در اینجا میل کنید. این رستوران با سابقه 60 ساله و کیفیت خوب غذاهایش مشتری های پروپاقرصی پیدا نموده که عاشق ماهی کباب های اینجا هستند. خدمات رسانی سریع و رفتار خوب کارکنان در کنار غذاهای خوشمزه حتما شما را مصمم می نماید تا یک بار دیگر هم که شده به اینجا برگشت.

رستوران بلک اند وایت | Black and white

رستوران ها هم به نوعی جاذبه گردشگری اند برای همین رستوران های خوب برای جلب مشتری های بیشتر با هم رقابت می نمایند. یکی از برترین رستوران هایی که می توانید در کوش آداسی امتحان کنید رستوران بلک اند وایت است. اگر راهی بازار ماهی کوش آداسی شده اید و احساس گرسنگی می کنید بدون معطلی به این رستوران بروید چون غذاهایش خوشمزه و قیمت مناسب است. البته حتی برای صرف صبحانه هم می توانید روی این رستوران حساب کنید چون صبحانه های ترکی اینجا حرف ندارند!

رستوران اوز اورفا | Oz Urfa

اگر در پی رستوران های حلال و معروف شهر کوش آداسی ترکیه می گشت، رستوران اوز اورفا گزینه مناسب و پرطرفداری است. این رستوران از طرف مشتریانش امتیاز بالایی را دریافت نموده است و غذاهایی با طعم آشنا را برای شما گردشگران ایرانی طبخ می نماید. محیط دوست داشتنی و کارکنان مهربان آن به همراه غذاهای خوشمزه اش و نان های خانگی همه را به این رستوران جذب می نماید. انواع غذاهای مدیترانه ای، ترکی، سبزیجات، آسیای میانه و حلال در آن تهیه و سرو می گردد. در بین 304 رستوران کوش آداسی این رستوران، رتبه 7 ام را به خود اختصاص داده است.

آدرس رستوران: Cephane Sk No.9, Kusadasi, Turkey

رستوران اوکسا مارینا | Oksa Marina

موقعیت و نمای زیبای رستوران اوکسا مارینا به همراه تراسی رو به بندر دریا، لحظات دل انگیزی را به همراه خوردن غذا برای شما به ارمغان می آورد. این رستوران اگر چه در بین رستوران های کوش آداسی رتبه 43 را دریافت نموده است اما نمای زیبای تراس و طبخ غذاهای دریایی و سرو عالی آن، باعث محبوبیت این رستوران شده است.

آدرس رستوران: Akyar Mevkii | Kismet Otel İçi, Kusadasi 09400, Turkey

رستوران کوردون | Kordon

این رستوران برای علاقه مندان به فست فود و غذاهای ترکی گزینه خوبی است و دسترسی بسیار عالی هم دارد چرا که در بلوار 50 آتاتورک واقع شده است. تحویل غذا بعد از سفارش در این رستوران سریع انجام می گردد و اگر مسائل فشارخون دارید و در پی غذاهای کم نمک هستید، این رستوران می تواند غذای مخصوص شما را تهیه کند.

آدرس رستوران: Ataturk Bulvari 50, Kusadasi, Turkey

رستوران های بازار ماهی

افراد زیادی برای خرید ماهی های متنوع به بازار ماهی می فرایند و به نوعی اینجا را به جاذبه گردشگری تبدیل نموده اند پس طبیعی ست که در اطراف این بازار رستوران های زیادی را می توانید پیدا کنید. در این رستوران ماهی های کبابی به همراه سالاد و نان سرو می گردد و تجربه خارق العاده ای را نصیب تان می نماید. قسمت هیجان انگیز رفتن به این رستوران ها این است که می توانید از بازار ماهی، ماهی های دلخواه خود را خریداری کنید و به رستوران ها بدهید تا برایتان بپزند. البته اگر خیال همچین کاری را دارید از قبل بر سر قیمت غذا به توافق برسید.

منبع: الی گشت
انتشار: 3 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 3 اردیبهشت 1401 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 2394

به "تور ترکیه ارزان: در کوش آداسی به کدام رستوران ها برویم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ترکیه ارزان: در کوش آداسی به کدام رستوران ها برویم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید