در مالزی به سمت این کارها بروید

به گزارش سبزوار امروز، مالزی مقصدی مدرن و پرطرفدار در میان ایرانیان است. کشوری که جاهای تاریخی، تفریحات هیجان انگیز و طبیعت بی نظیری دارد لذا سفر به مالزی بسیار خاطره انگیز خواهد بود.

در مالزی به سمت این کارها بروید

با تور مالزی از توسعه یافته ترین کشور شرق آسیا دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران، بنابر اعلام لحظه آخر، اما در مالزی کارهایی هستند که برای داشتن یک سفر خوب، بهتر است انجام داد. در ادامه بعضی از این کارها را ذکر می کنیم. برای کسب اطلاع از هزینه های سفر و قیمت های تورهای گردشگری و همچنین تورهای ارزان مالزی میتوانید به وبسایت لحظه آخر مراجعه فرمایید.

خرید لوکس

مالزی کشوری نسبتاً ارزان به حساب می آید. لذا باوجود هتل های لوکس، تفریحات بی نظیر و …، ممکن است فکر کنید که هزینه بالایی را باید بپردازید اما متوجه خواهید شد که مالزی مقصد آنچنان گرانی هم نیست.

همانطور که می دانیم مالزی مراکز خرید بی نظیری داشته و خرید کردن هم یکی از هیجان انگیزترین کارها به حساب می آید. مراکز خریدی مانند KLCC، Golden Triangle و خیابان Bukit Bintang از بهترین مراکز برای خرید لوکس هستند. تور تایلند

کوهنوردی و طبیعت گردی

مالزی نزدیک به بیش از 330 هزار کیلومتر مربع مساحت دارد که حدود 62 درصدش را طبیعت سبز، جنگل ها و کوه ها پوشانده. کوهنوردی یکی از هیجان انگیزترین و لذت بخش ترین کارهایی است که به شدت توصیه می گردد در این کشور تجربه کنید. برای رزرو تور ارزان لحظه آخری کلیک کنید.

اگر مدت قابل توجهی در مالزی اقامت دارید پیشنهاد می گردد کوه Kinabalu که در پارک ملی Kinabalu است را برای کوهنوردی انتخاب کنید چراکه این کوه با ارتفاع 4095 متر، مرتفع ترین قله مالزی بوده و علاوه بر راستا آسان، تنها دو روز طول می کشد تا قله را فتح نموده و برگردید.

شهربازی ها

شهربازی در مالزی به سرزمین بازی برای بچه ها و مراکز تفریحی - آموزشی تقسیم می شوند. به جرائت می توان گفت در کنار تایلند، مالزی هم بهترین شهر بازی ها را در خود جای داده. پارک هایی مانند Aquaria KLCC، Sunway Lagoon و Genting Highlands از محبوب ترین و بهترین پارک های مالزی به حساب می آیند.

اگر در تور مالزی کودک به همراه دارید، بازدید از مراکز تفریحی - آموزشی به شدت توصیه می گردد.

گلف

به لطف وسعت بالای طبیعت سبز در مالزی، بیش از 200 زمین گلف در این کشور وجود دارد لذا در صورتی که علاقه مند به این ورزش هستید، مالزی می تواند یکی از بهترین مقاصد باشد. اکثر هتل های 5 ستاره و باشگاه های مطرح گلف مالزی، امکانات و خدماتی در سطح کلاس جهانی هستند.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 مرداد 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 568

به "در مالزی به سمت این کارها بروید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در مالزی به سمت این کارها بروید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید