دردسر کشتی ایران برای حضور همزمان در جهانی 2022 و بازیهای آسیایی

به گزارش سبزوار امروز، همزمانی رقابت های کشتی قهرمانی جهان 2022 و رقابت های کشتی بازی های آسیایی که تنها 3 روز پس از مسابقات قهرمانی جهان آغاز می شود، شرایط سختی را پیش روی کشتی ایران قرار خواهد داد.

دردسر کشتی ایران برای حضور همزمان در جهانی 2022 و بازیهای آسیایی

به گزارش خبرنگاران، رقابت های کشتی قهرمانی جهان از 19 تا 27 شهریور سال آینده به میزبانی بلگراد مرکز صربستان برگزار می شود و آزاد و فرنگی کاران ایران به مصاف رقبای خود خواهند رفت.

اما در شرایطی این رقابتها در سال آینده برگزار می شود که بازیهای آسیایی 2022 چین نیز همزمان با این رقابت ها برگزار خواهد شد.

بر اساس برنامه اعلام شده، رقابت های کشتی آزاد و فرنگی بازی های آسیایی تنها 3 روز پس از انتها رقابتهای قهرمانی جهان و از 30 شهریور تا 2 مهر در چین برگزار خواهد شد.

با این شرایط، فدراسیون کشتی چاره ای جز تشکیل دو تیم ملی در هر دو رشته آزاد و فرنگی نخواهد داشت، چرا که عملا امکان اینکه تیم های ملی به محض انتها رقابت های قهرمانی جهان راهی بازی های آسیایی شوند، وجود ندارد.

اهمیت هر دو رویداد برای ورزش ایران، کار تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی ایران را برای حضور قدرتمند در رقابتهای قهرمانی جهان و بازی های آسیایی سخت می کند و لازم است کادر فنی تیم های ملی از هم اینک برنامه ریزی های لازم برای ساماندهی دو تیم ملی برای حضور در این دو رویداد را انجام دهند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 27 آذر 1400 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 2267

به "دردسر کشتی ایران برای حضور همزمان در جهانی 2022 و بازیهای آسیایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دردسر کشتی ایران برای حضور همزمان در جهانی 2022 و بازیهای آسیایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید