دانشجویان ویتنام علاقه مند به تحصیل در رشته زبان فارسی هستند

به گزارش سبزوار امروز، خبرنگاران: سفیر کشور ویتنام در ایران گفت: دانشجویان ویتنام علاقه مند به تحصیل در رشته زبان فارسی هستند و خوشبختانه مقدمات تحصیل آنها در دانشگاه های ایران فراهم شده است.

دانشجویان ویتنام علاقه مند به تحصیل در رشته زبان فارسی هستند

با ما همراه باشید تا با بهترین تور ویتنام سفر کنید.

به گزارش خبرنگاران از اصفهان و به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری اصفهان، هونگ تک در دیدار با استاندار اصفهان با بیان اینکه در طول 4 ماه گذشته 6 بار به اصفهان سفر نموده، گفت: اصفهان در یک کلمه و آن هم زیبایی خلاصه می گردد.

وی توضیح داد: علاوه بر زیبایی، اصفهان یک شهر فوق العاده با قابلیت ها و توانایی های زیادی که در آن نهفته است و این شهر یک شهر غنی از لحاظ گردشگری و مالی است.

سفیر کشور ویتنام در ایران خواستار خواهر خواندگی اصفهان با یکی از شهرهای ویتنام شد و اضافه کرد: در صورت تحقق این امر روابط مالی وگردشگری بیشتر و بهتر می گردد.

وی با اشاره به فعالیت های استاندار اصفهان در حوزه آب و عناوین مختلف دولتی گفت: با توجه به شناخت اینجانب از مناصب و مسئولیت های جنابعالی در سطوح ملی و منطقه ای، چشم انداز برطرف مسائل استان اصفهان به ویژه در زمینه مقابله با خشکسالی و احیای زاینده رود بسیار روشن و امیدوار کننده است و تجربیات شما می تواند برای برطرف این مسائل بسیار تاثیر گذار باشد.

هونگ تک خواستار افزایش ارتباطات دو طرف شد و اضافه کرد: در طول سفر به اصفهان قراردادی با دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان به امضا رسید که شرایط را برای حضور دانشجویان کشور ویتنام برای ادامه تحصیل در این دانشگاه فراهم شد.

وی اعلام کرد: دانشجویان ویتنام علاقه مند به تحصیل در رشته زبان فارسی هستند و خوشبختانه مقدمات تحصیل آنها در دانشگاه های ایران و در رشته زبان و ادبیات فارسی فراهم شده است.

ر

منبع: تسنیم
انتشار: 27 شهریور 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 658

به "دانشجویان ویتنام علاقه مند به تحصیل در رشته زبان فارسی هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشجویان ویتنام علاقه مند به تحصیل در رشته زبان فارسی هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید