خبرنگار اسپانیایی: نکونام و شجاعی از بهترین های فوتبال ایران در لالیگا بودند

به گزارش سبزوار امروز، جواد بازیکن خوبی بود و واقعا عملکرد خوبی داشت. او پیروز در 2 الی 3 فصل بهترین بازیکن اوساسونا گردد.

خبرنگار اسپانیایی: نکونام و شجاعی از بهترین های فوتبال ایران در لالیگا بودند

از پروفایل اینستاگرام behrouz azand دیدن نمایید.

خبرنگار اسپانیایی در مصاحبه با سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا به تمجید از 2 بازیکن ایرانی که در لالیگا حضور داشتند، پرداخت.

به گزارش فارس، کنفدراسیون فوتبال آسیا روز گذشته یک نظرسنجی به راه انداخت تا بهترین فوتبالیست آسیایی تاریخ لالیگا را انتخاب کرد. در این نظرسنجی نام جواد نکونام و مسعود شجاعی از ایران حضور داشت.

در این راستا امروز AFC به سرغ لوی، خبرنگار سابق گاردین، تلویزیون لالیگا رفته تا درباره این نامزدها سوال کند. این خبرنگار اسپانیایی درباره نکونام گفت: درباره جواد نکونام باید بگویم که حضور طولانی مدت او در اوساسونا قابل تحسین بود. گذشت عمر نشان می دهد که نکونام با این تیم ارتباط خوبی داشت و اوساسونا را باشگاهی می دید که می توانست در آن مثبت باشد.

وی افزود: البته او فردی نبود که همه چیز را در دست داشته باشد. جواد بازیکن خوبی بود و واقعا عملکرد خوبی داشت. او پیروز در 2 الی 3 فصل بهترین بازیکن اوساسونا گردد.

این خبرنگار در ادامه درباره شجاعی، گفت: مسعود بازیکنی دفاعی تر از هموطنش بود. اما او نیز یک استعداد فوتبالی بود که برای مدت طولانی برای اوساسونا بازی کرد. هر دو بازیکن ایرانی در اوساسونا از بهترین های تیم ملی ایران بودند که سال ها در لالیگا بازی کردند.

منبع: عصر ایران
انتشار: 27 مرداد 1399 بروزرسانی: 20 دی 1400 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 1448

به "خبرنگار اسپانیایی: نکونام و شجاعی از بهترین های فوتبال ایران در لالیگا بودند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگار اسپانیایی: نکونام و شجاعی از بهترین های فوتبال ایران در لالیگا بودند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید