خبرنگاران تابستان همدان با شب های خنک شروع می گردد

به گزارش سبزوار امروز، همدان- خبرنگاران- کارشناس اداره کل هواشناسی همدان گفت: در آستانه ورود به فصل تابستان، به دنبال پایداری شرایط جوی، دمای هوای بیشتر نقاط این استان تا انتهای هفته پیش رو، با روزهای گرم و شب های خنک همراه است.

خبرنگاران تابستان همدان با شب های خنک شروع می گردد

محمدحسن باقری شکیب روز آدینه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران اضافه کرد: بر اساس آنالیز داده ها و نقشه های پیش یابی هواشناسی، آسمان بیشتر نقاط این استان در 24 ساعت آینده، صاف تا قسمتی ابری، همراه با افزایش سرعت وزش باد در ساعت های بعدازظهر پیش بینی می گردد.

وی گفت: در روزهای شنبه و یکشنبه هفته آینده سرعت وزش باد در بیشتر نقاط استان افزایش می یابد.

باقری شکیب مطرح کرد: از روز یکشنبه تا سه شنبه دمای بیشینه بیشتر نقاط استان بین سه تا پنج درجه سانتی گراد کاهش می یابد و هوا کمی خنک تر می گردد.

وی ادامه داد: از روز سه شنبه تا انتهای هفته آینده دوباره دمای هوای بیشتر نقاط استان کمی افزایش می یابد.

کارشناس اداره کل هواشناسی همدان با اشاره به اینکه در هفته پیش رو پدیده خاص هواشناسی در این استان نداریم، اعلام کرد: در 24 ساعت گذشته اسدآباد با 36 درجه سانتی گراد بالای صفر گرمترین و بهار با 10 درجه سانتی گراد بالای صفر، خنکترین دمای استان را داشته اند.

باقری شکیب گفت: دمای بیشینه هوای همدان در 24 ساعت گذشته 35 درجه سانتی گراد بالای صفر و دمای کمینه این شهر 12 درجه سانتی گراد بالای صفر به ثبت رسیده است.

آب و هوای استان همدان در نتیجه وجود کوه های مرتفع، رودخانه ها و پستی و بلندی های زیاد به شدت متغیر است و زمستان های سرد، پر برف و باران و تابستان های معتدل دارد.

منبع: ایرنا
انتشار: 26 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 1446

به "خبرنگاران تابستان همدان با شب های خنک شروع می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران تابستان همدان با شب های خنک شروع می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید