جوسازی تازه علیه مهدی طارمی در پرتغال!

به گزارش سبزوار امروز، در یکی از بازی های هفته نخست لیگ فوتبال پرتغال تیم اسپورتینگ لیسبون به مصاف براگا رفت که این بازی با نتیجه تساوی 3 - 3 به انتها رسید.

جوسازی تازه علیه مهدی طارمی در پرتغال!

در جریان این مسابقه، پدرو گونکالوس بازیکن اسپورتینگ در محوطه جریمه براگا زمین خورد و داور پنالتی خاطرنشان کرد؛ اما یاری داور ویدئویی این پنالتی را رد کرد و داور مسابقه تصمیم خود را تغییر داد.

حالا و به بهانه این موضوع، باشگاه اسپورتینگ بار دیگر با نام بردن از مهدی طارمی، فشار ها روی مهاجم ایرانی تیم رقیب یعنی پورتو را از همین هفته اول شروع نموده است؛ آن هم در شرایطی که فصل گذشته این باشگاه با انتشار مقاله ای علیه طارمی، جنجال زیادی در پرتغال به پا کرد.

میگوئل براگا مدیر ارتباطات باشگاه اسپورتینگ در مصاحبه با برنامه Raio-X با ابراز رضایت از داوری بازی این تیم گفت: امیدوارم این معیار نو اعمال و حفظ بشود (رد کردن تصمیم داور وسط به وسیله یاری داور ویدئویی). فصل گذشته شاهد اعلام برخی از این پنالتی ها برای طارمی بودیم.

وی اضافه کرد: ما با این موضوع موافق هستیم. این معیار نو است و فکر می کنم هم داور وسط و هم یاری داور ویدئویی عملکرد خوبی داشتند.

منبع: فرارو
انتشار: 18 مرداد 1401 بروزرسانی: 18 مرداد 1401 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 2490

به "جوسازی تازه علیه مهدی طارمی در پرتغال!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جوسازی تازه علیه مهدی طارمی در پرتغال!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید