جزییات گیم پلی Marvels Avengers منتشر شد

به گزارش سبزوار امروز، جزییات گیم پلی بازی Marvels Avengers منتشر شد. ساعاتی پیش و طی برنامه ای از پیش ضبط شده، شاهد نمایش مجموعه ای از گیم پلی ها و تریلرهای جدید از بازی Marvels Avengers بودیم؛ تریلرهایی که بخش هایی تازه از بازی را به تصویر کشیدند و فرایند نه چندان پرداخت شده آن را به نمایش گذاشتند.

جزییات گیم پلی Marvels Avengers منتشر شد

برنامه صحبت از Marvels Avengers که میز جنگ نام گرفته بود، با نمایش تریلری تازه از این بازی شروع شد؛ تریلری که برای اولین بار ضد قهرمان اصلی این بازی را معرفی کرد و بخش های جدیدی از داستان آن را به نمایش گذاشت. در Marvels Avengers با یکی از معروف ترین ضد قهرمان های دنیای مارول روبرو خواهیم شد. شخصیت مودوک MODOK در دنیای کمیک های مارول باهوش ترین موجود زنده است و با سر بسیار عظیمش شناخته می گردد؛ طوری که در واقع مودوک شبیه به یک سر بسیار عظیم که دست و پایی از آن بیرون زده اند، به تصویر کشیده می گردد.

بازی Marvels Avengers هم شخصیت مودوک و شرکت او یعنی AIM را به عنوان ضد قهرمان اصلی داستان معرفی نموده است؛ طوری که اعضای اونجرز با مجموعه عظیمی از ربات های شرکت او مبارزه خواهند کرد.

از دیدگاه گیم پلی، آنچه در ویدیوی جدید Marvels Avengers دیدیم، چندان پیشرفتی نسبت به اولین نمایش بازی نداشته است؛ طوری که به نظر می رسد هنوز هم با یک بازی سینمایی مبتنی بر کلید زنی روبرو هستیم. مرحله نمایش داده شده، که مختص شخصیت ثور است، طراحی چندان خاصی از خود نشان نمی دهد و بیشتر شبیه به یک آشوب عظیم به نظر می رسد. با توجه به این که تنها چند ماه تا عرضه بازی فاصله داریم، تصور نمی کنیم قرار باشد چیزی تغییر کند.

مرحله نشان داده شده، بخشی از مراحل داستانی و تک نفره بازی است که به اسم مراحل قهرمان ها شناخته می شوند. این مرحله ها کاملا تک نفره و آفلاین هستند و قصه بازی را تعریف می نمایند. طبق گفته سازندگان بازی، این مراحل برای آموزش و نمایش قدرت های قهرمانان طراحی شده اند و همانطور که احتمالا می توانید پیش بینی کنید، هر کدام مختص یک قهرمان هستند؛ یعنی امکان انتخاب قهرمان برای مراحل داستانی وجود ندارد.

در مقابل، با مراحل چند نفره و آنلاین بازی روبرو می شویم که ظاهرا بخش مهمی از Marvels Avengers را تشکیل داده اند. این مراحل که مناطق جنگ نام دارند، به صورت چند نفره همکاری بازی می شوند. تا چهار بازی نماینده از بین قهرمان های بازی هر کدام را که می خواهند انتخاب می نمایند و کنار یکدیگر به نابود کردن دشمنان مشغول می شوند. با توجه به تعداد بازی نماینده ها، بازی درجه سختی و تعداد دشمنان را تنظیم می نماید.

سازندگان Marvels Avengers تاکید می نمایند که به لطف قابلیت های شخصی سازی عمیق بازی، می توان قهرمان ها را مناسب موقعیت های مختلف تنظیم و از آن ها در مراحل آنلاین بازی استفاده کرد. قهرمان ها با توجه به تجهیزاتی که دارند، سبک و سیاق بازی کردن کاملا متفاوتی خواهند داشت. به اضافه تجهیزات، مهارت های مختلف هم به تدریج برای قهرمان ها آنلاک می شوند و امکان شخصی سازی را حتی از قبل هم بیشتر می نمایند.

با این حال، شخصی سازی ها از نظر ظاهری تغییری روی قهرمان ها اعمال نمی نماید و تغییرات ظاهری فقط با تغییر لباس قهرمان ها صورت خواهد گرفت. تصور می کنیم اسکوئر انیکس و مارول بخواهند تمرکز زیادی روی فروش لباس داشته باشند، چون تمام محتوای دانلودی بازی رایگان خواهد بود.

در واقع، قرار است پس از عرضه Marvels Avengers بازی برای مدتی طولانی پشتیبانی گردد. این پشتیبانی شامل عرضه قهرمان های جدید، مراحل داستانی و مناطق جدید خواهد بود. تمام این محتوای دانلودی رایگان هستند، ولی احتمالا لباس ها نیستند.

نهایتا، اسکوئر انیکس افزود که بازی نسخه ای هم برای پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس خواهد داشت. ارتقا از نسخه های ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 به نسخه های ایکس باکس سری ایکس و پلی استیشن 5 هم رایگان خواهد بود.

می توانید در ادامه تریلرها و گیم پلی و تصاویر جدید منتشر شده از بازی Marvels Avengers را ببینید.

بازی برای عرضه در روز 4 سپتامبر (14 شهریور) در نظر گرفته شده است.

تریلر داستانی Marvels Avengers:

تریلر بخش چند نفره Marvels Avengers:

گیم پلی مرحله ثور در Marvels Avengers:

تصاویر بازی:

طراحی های هنری بازی:

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 3 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 1463

به "جزییات گیم پلی Marvels Avengers منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزییات گیم پلی Marvels Avengers منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید