جزئیات جلسه هم اندیشی شورای شهر با شهردار تهران ، توقف اقدامات نو در شرکت کنترل ترافیک تهران

به گزارش سبزوار امروز، رئیس شورای شهر تهران اعلام کرد که تا بررسی کمیته تخصصی در مورد شرکت کنترل اتفاقات فعلی متوقف می شود.

جزئیات جلسه هم اندیشی شورای شهر با شهردار تهران ، توقف اقدامات نو در شرکت کنترل ترافیک تهران

به گزارش خبرنگاران، مهدی چمران پس از اتمام جلسه شورای شهر تهران با بیان اینکه در جلسه هم اندیشی صبح امروز سه موضوع قرار بود بررسی شود که به دلیل طولانی شدن مباحث کارشناسی فقط موضوع شرکت کنترل ترافیک بررسی شد، گفت: در این جلسه مقرر شد که یک کمیته تخصصی تشکیل شود و همه جوانب اقدامات انجام شده در مورد شرکت کنترل ترافیک را بررسی کند و ظرف مدت دو هفته گزارش خود را به شورای شهر بدهد تا ما آن را در شورای شهر بررسی کنیم.

او افزود: فعلا همه کارهای انجام شده در شرکت کنترل ترافیک در همین حد متوقف می شود تا ما بتوانیم مسئله را بررسی کرده و تصمیم گیری کنیم.

رییس شورای شهر تهران افزود: بحث دیگر موضوع اعطای مجوز شهرداری تهران برای از رده خارج کردن اموال اسقاطی بود که اموال اسقاطی سال 96 به قبل که به سازمان ها و نهادها داده شده بود حدود پنج میلیارد تومان بود که فهرست دقیق این اموال به همراه قیمت ها تهیه شد و مقرر شد که این اموال اسقاطی واگذار شود اما در مورد اموال 96 به بعد، دستورالعمل جامع و کاملی از سوی وزارت کشور تهیه شده که قرار شد این دستورالعمل ملاک عمل برای اموال از رده خارج شده اسقاطی سال 96 به بعد باشد.

او در مورد حسابرسی سازمان بازنشستگی نیز با بیان اینکه متأسفانه حسابرسی این سازمان نشان داد که از سال 97 به بعد حسابرسی ها مردود و فراتر از آن بوده است، گفت: شهرداری تکالیفی بر عهده دارد که باید به آن عمل کند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 27 فروردین 1402 بروزرسانی: 27 فروردین 1402 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 2608

به "جزئیات جلسه هم اندیشی شورای شهر با شهردار تهران ، توقف اقدامات نو در شرکت کنترل ترافیک تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات جلسه هم اندیشی شورای شهر با شهردار تهران ، توقف اقدامات نو در شرکت کنترل ترافیک تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید