زیباترین معابد چیانگ مای برای بازدید

به گزارش سبزوار امروز، چیانگ مای (chiang mai)، از زیباترین شهرهای کشور تایلند برای بازدید می‌باشد. شهر چیانگ مای معابد بسیاری داشته که در لیست برنامه سفر گردشگران تور چیانگ مای هستند.

زیباترین معابد چیانگ مای برای بازدید

معبد Phrathat Doi Suthep در چیانگ مای

معبد دوای سوتهِپ از زیباترین و مهم ترین معابد بودایی در شهر چیانگ مای در کشور تایلند می‌باشد. این معبد روی تپه دوای سوتهِپ در شمال غربی چیانگ مای قرار گرفته است.

معبد Wat Pah Pong در چیانگ مای

معبد به پونگ (Wat Pah Pong) در شهر چیانگ مای نشان دهنده معماری چند فرهنگ مختلف همچون چین، برمه و تایلند می‌باشد. این معبد در واقع صومعه بودایی بوده که با معماری زیبایی که دارد توانسته گردشگران زیادی را با تور چیانگ مای به سوی خود جذب می‌کند.

معبد Wat Jed Yod در چیانگ مای

معبد جت یاد یکی از معابد بودایی به سبک هندی می‌باشد که در شهر چیانگ مای قرار گرفته است و در قرن 15 به منظور میزبانی شورای جهانی بودا ساخته شده. ساخت این معبد شباهتی به دیگر معابد تایلند نداشته و سالن آن شبیه غار و زیربنای آن مستطیل شکل می‌باشد. در تور چیانگ مای از می‌توانید به بازدید جاذبه‌های تاریخی فراوانی برای بازدید دارد.

معبد Wat Buakkhrok Luang در چیانگ مای

معبد بوکراک لوانگ یکی از قدیمی ترین معابد چیانگ مای است. یکی از جاذبه این معبد که بسیار چشمگیر و زیباست، استفاده از چوب ساج در طراحی ساختمان آن است. از آنجا که این معبد محل عبادت بودایی هاست، کاهنان بودایی بسیاری در آن مکان مشاهده می‌کنند.

انتشار: 29 آذر 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 931

به "زیباترین معابد چیانگ مای برای بازدید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زیباترین معابد چیانگ مای برای بازدید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید