تیک تاک در پی ورود به صنعت بازی های ویدیویی است

به گزارش سبزوار امروز، نرم افزار تیک تاک در حال حاضر دنیا را در اختیار گرفته است. میلیون ها نفر ساعت های زیادی را در این برنامه محبوب اشتراک گذاری ویدیو صرف می نمایند و هزاران کلیپ ایجاد شده به وسیله کاربران دیگر را دیدن می نمایند. حال به نظر می رسد که ظاهرا در تلاشی مضاعف برای سرگرم کردن کاربران، شرکت سازنده آن یعنی ByteDance، در حال آزمایش بازی های درون برنامه ای است.

تیک تاک در پی ورود به صنعت بازی های ویدیویی است

طبق گزارش ها، ممکن است که زمان زیادی برای تجربه این بازی ها باقی نمانده باشد. گفته شده که کاربران در ویتنام مدتی است که به بازی ها دسترسی دارند، زیرا این برنامه از مخاطبان جوان تر و مطلع به فناوری خود در آن جا به عنوان یک بازار آزمایشی استفاده می نماید. ویتنام با داشتن جمعیتی مطلع از فناوری و به علت اینکه 70 درصد شهروندان آن زیر 35 سال هستند، بازار جذابی برای رسانه های اجتماعی است. در واقع تیک تاک میخواهد تا اواخر امسال میلادی و به طور دقیق تر در اوایل سه ماهه سوم، این بازی های درون برنامه ای را در بخش های بیشتری از آسیای جنوب شرقی عرضه کند.

یکی از نمایندگان تیک تاک بیان کرد که این شرکت در پی آزمایش بازی هایی به وسیله ارتباط با استودیوهایی مانند زینگا است، اما از اظهار نظر در خصوص برنامه های این پلتفرم برای ویتنام یا جاه طلبی های آن برای ورود به صنعت بازی خودداری کرد. او گفت:

به طور کلی تیک تاک در گذشته چند بازی ساده را ارائه نموده است. در ایالات متحده، چند بازی از جمله Disco Loco 3D اثر زینگا، یک بازی چالش محور موسیقی و پایکوبی و بازی Garden of Good عرضه شده است. به نظر می رسد که این پلتفرم میخواهد در وهله اول از مجموعه بازی های خود و مینی گیم های دیگر استودیوها استفاده کند و در ادامه جاه طلبی های خود را بالا ببرد. طبق منابع مختلف، این بازی ها احتمالا از همان ابتدا دارای تبلیغات هستند و عایدی بین کمپانی ByteDance و توسعه دهندگان بازی تقسیم می گردد. جالب است بدانید که طبق آمار منتشر شده، عایدی تبلیغاتی تیک تاک در امسال حدودا سه برابر و به بیش از 11 میلیارد دلار خواهد رسید.

لازم به ذکر است که تیک تاک اولین پلتفرم متفاوتی نیست که کوشش می نماید بعضی از بازی ها را روی سرویس های محبوب خود قرار دهد. نتفلیکس نیز اخیرا آغاز به اضافه کردن بازی های مختلف به برنامه خود نموده است. با این حال باید منتظر ماند و دید که برنامه های تیک تاک برای ورود به صنعت بازی چگونه پیش می رود، اما چیزی که بدیهی شمرده می گردد این است که ارائه بازی ها روی این پلتفرم، عایدی بدست آمده از تبلیغات و بعلاوه مدت زمانی را که کاربران در این برنامه صرف می نمایند، افزایش خواهد داد.

منبع: Kotaku

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 13 تیر 1401 بروزرسانی: 13 تیر 1401 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 2457

به "تیک تاک در پی ورود به صنعت بازی های ویدیویی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیک تاک در پی ورود به صنعت بازی های ویدیویی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید