تکذیب قرار گرفتن مدارس خیرین در فهرست مولدسازی املاک مازاد دولت

به گزارش سبزوار امروز، دبیرخانه اجرایی مولد سازی املاک مازاد وزارت آموزش و پرورش در اطلاعیه ای اخبار و برآورد های منتشر شده در بعضی سایت ها و فضای مجازی با موضوع قرار گرفتن مدارس خیرین در فهرست مولدسازی املاک را تکذیب کرد.

تکذیب قرار گرفتن مدارس خیرین در فهرست مولدسازی املاک مازاد دولت

به گزارش ایسنا، دبیرخانه اجرایی مولد سازی املاک مازاد وزارت آموزش و پرورش در اطلاعیه ای اظهار داشت: به اطلاع خیرین، مدیران، معلمان، دانش آموزان و والدین می رسانیم که بعضی سایت ها و شبکه های مجازی موضوع قرار گرفتن مدارس خیرین در فهرست مولدسازی املاک را مطرح می نمایند، که این موضوع را قویا رد می کنیم.

از آنجایی که سازمان نوسازی مدارس کشور در دوره مدیریت نو همیشه احترام به اصول اخلاقی و شفافیت در اخبار و اطلاعات را در دستور کار خود قرار داده است بعلاوه در این مسیر برای خیرین به عنوان بازوان مستحکم و قابل اعتماد در جهاد مدرسه سازی احترام ویژه ای قائل است به اطلاع می رساند که هیچ ملک خیرسازی در طرح مولدسازی قرار نگرفته است. املاکی که مالکیت آن به نام دولت و دولتی ­ساز نباشد اساساً نمی ­تواند در مسیر مولدسازی قرار بگیرد.

گفتنی است وزارت آموزش و پرورش تعداد 520 ملک مازاد خود را جهت مولد سازی و تعداد 1446 پروژه که غالبا نیمه تمام خیری هستند را جهت تکمیل در ازای مولد سازی املاک ارائه شده معرفی نموده است و دبیرخانه سازمان خصوصی سازی وزارت اقتصاد نیز در راستای شفافیت، املاک مازاد و املاک احتیاج به تکمیل را در اتاق شیشه ای مولدسازی املاک مازاد قرار داده است. شاید کنار هم قرار گرفتن دوفهرست باعث این ابهام شده است که با پیگیری های اجرا شده و همراهی دبیرخانه مستقر در وزارت اقتصاد، دو فایل از هم مجزا شده اند.

اولویت این وزارتخانه تکمیل پروژه های نیمه تمام به ویژه خیرین است. ضمن قدردانی از اهتمام و دغدغه خیرین، مراتب جهت برطرف ابهام احتمالی در بارگذاری سایت وزارت اقتصاد که باعث تشویش اذهان بعضی مخاطبین به خصوص خیرین گرانقدر شده است، اعلام می شود. با مراجعه به ادارات کل نوسازی مدارس در سطح کشور آمادگی پاسخگویی به هرگونه سوال و ابهام جامعه بزرگ نظام تعلیم و تربیت و نیز خیرین عزیز را دارند.

منبع: فرارو
انتشار: 1 اسفند 1401 بروزرسانی: 1 اسفند 1401 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 2587

به "تکذیب قرار گرفتن مدارس خیرین در فهرست مولدسازی املاک مازاد دولت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تکذیب قرار گرفتن مدارس خیرین در فهرست مولدسازی املاک مازاد دولت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید