توتی: کونته یکی از بهترین مربیان اروپاست، گذر از سد مانولاس - کولیبالی در ناپولی سخت خواهد بود

به گزارش سبزوار امروز، اسطوره باشگاه رم از سرمربی ایتالیایی تیم فوتبال اینتر تمجید و او را یکی از بهترین مربیان حال حاضر اروپا معرفی کرد.

توتی: کونته یکی از بهترین مربیان اروپاست، گذر از سد مانولاس - کولیبالی در ناپولی سخت خواهد بود

برای سفر به تور اروپا با بهترین کارشناسان مشورت کرده و بهترین برنامه سفر را انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگاران، فرانچسکو توتی در گفت وگو با شبکه تلویزیونی رای اسپورت ایتالیا درباره دربی دلاکاپیتاله که قرار است فردا شب (یکشنبه) به میزبانی لاتزیو از رم در هفته دوم سری A ایتالیا و در استادیوم المپیکو برگزار گردد، گفت: من بازی های رم را از تلویزیون تماشا می کنم، همچنی از رادیو گوش و بررسی می کنم اما حس عجیبی است که در استادیوم نیستم. شاید بازی دربی رم را از نزدیک دیدم. مردم با خود می گویند که لاتزیو بخت اول پیروزی در این بازی است اما معمولاً تیمی که بخت اول پیروزی در دربی است بازی را می بازد، از این رو امیدواریم که این موضوع برای ما خوش شانسی بیاورد.

توتی که اواخر خرداد ماه امسال پس از رد پیشنهاد باشگاه رم مبنی بر قبول سمت مدیرفنی باشگاه، از سمت دستیار مدیر ورزشی تیم رم استعفا و به همکاری اش با این باشگاه سرانجام داد، در بخش دیگری از صحبت هایش اعلام نمود: این تیم احتیاج به تقویت شدن دارد. رم واقعاً احتیاج به مهاجمی مثل ادین ژکو دارد، از این رو تمدید قرارداد او اتفاق مثبتی بود. بدون داشتن بازیکن باکیفیت هم نمی توان سهمیه حضور در لیگ قهرمانان را کسب کرد. کوستاس مانولاس (مدافع پیشین رم) یکی از بهترین مدافعان میانی در اروپاست که حالا زوج کالیدو کولیبالی در ناپولی شده و گذر از سد آنها سخت خواهد بود.

اسطوره باشگاه رم همچنین در مورد رقابت برای قهرمانی در فصل جاری سری A گفت: یوونتوس همچنان مدعی اصلی قهرمانی است، حتی با وجود اینکه این فصل می تواند اوضاع متفاوت باشد. یوونتوس، ناپولی و اینتر خودشان را بیشتر از بقیه تیم ها تقویت نموده اند و سایر تیم ها برای کسب عناوین چهارم تا هفتمی خواهند جنگید.

هافبک پیشین تیم ملی فوتبال ایتالیا همچنین در تمجید از سرمربی جدید اینتر که سابقه به قهرمانی رساندن یوونتوس برای سه فصل متوالی را در کارنامه اش دارد، توضیح داد: آنتونیو کونته یکی از بهترین مربیان اروپاست و او حالا سلاح یدکی اینتر است. روملو لوکاکو هم که مهاجمی پدیده است و می تواند با دوندگی خود مدافعان حریف را مغلوب کند.

وی در سرانجام در تمجید از هافبک 20 ساله جالوروسی گفت: زانیولو بازیکن خوبی است اما برای اینکه بازیکنی در این سطح بازیکنی سطح بالا لحاظ گردد، باید 5 یا 6 بازی خوبی از خود ارائه دهد. نیکولو هنوز خیلی کار دارد تا خودش را به اثبات برساند. او اما می تواند تفاوت را رقم بزند و اطمینان دارم که آینده از آن زانیولو است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 19 مهر 1398 بروزرسانی: 12 مهر 1399 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 730

به "توتی: کونته یکی از بهترین مربیان اروپاست، گذر از سد مانولاس - کولیبالی در ناپولی سخت خواهد بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توتی: کونته یکی از بهترین مربیان اروپاست، گذر از سد مانولاس - کولیبالی در ناپولی سخت خواهد بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید