تفریحات در چیانگ مای چگ.نه هستند

به گزارش سبزوار امروز، در هر شهری از کشور تایلند می‌توانید تفریحات متفاوتی را تجربه نمایید. در تور تایلند می‌توانید به بازدید جاذبه‌هایی بروید که بسیار زیبا و دیدنی هستند.

تفریحات در چیانگ مای چگ.نه هستند

یکی از مراکز محبوب برای سفر به شمال تایلند، منطقه چیانگ مای می‌باشد که بهترین استان برای بازدید نقاط باستانی این کشور به شمار می‌رود. این شهر با ارائه فعالیت های متنوع، تورهای مختلف و تجربه های بی نظیر شامل تجربه زندگی در روستاهای محلی، بازدید از پارک های جنگلی و زیستگاه های طبیعی ببر و فیل، امکان داشتن تفریحاتی هیجان انگیز مانند زیپلینگ (ziplining) که مشابه بانجی جامپینگ بوده و شما در آن از نوک درختان بسیار بلند یا از بالای صخره ها و کوه های مرتفع به کمک طناب های ارتجاعی ویژه به پایین می پرید، قایق سواری در آب های زلال به عنوان یکی از بهترین مناطق مورد توجه گردشگران تور تایلند است.
برنامه سفر یک روزه تور خصوصی عبارتند از بازدید روستاهای کوهستانی چیانگ مای که در آنجا شما می توانید از یک غذای لذیذ و خوش مزه آنجا لذت ببرید. این سفر هیجان انگیز با بازدید از پارک های حیات وحش و زیستگاه طبیعی ببر و فیل تکمیل می شود.
در حاشیه رودخانه مای پینگ (Mai Ping River)، اقامتگاه آنانتارا چیانگ مای (Anantara Chiang Mai Resort) یک اقامت گاه مجلل برای افراد تجمل گرا محسوب می شود.
در این منطقه رستوران های مناسب فراوانی وجود دارد که از آن میان رستوران سوئینگ بای فاوولا (Swing by Favola) در هتل لی مریدیا (Le Meridia)، رستوران و کافه ایتالیایی یکی از محبوب ترین رستوران های چیانگ مای برای صرف پاستاهای لذیذ است.
هنگ کنگ اکسپرس امکان سفر رفت و برگشتی مستقیم به چیانگ مای را برای گردشگران  تور تایلند فراهم می‌کند.

انتشار: 25 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 327

به "تفریحات در چیانگ مای چگ.نه هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تفریحات در چیانگ مای چگ.نه هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید