برگزاری ورکشاپ کسب عایدی در سفر به روش DIGITAL NOMAD

به گزارش سبزوار امروز، نخستین کارگاه آشنایی با روش های کسب عایدی در سفر برگزار می گردد.

برگزاری ورکشاپ کسب عایدی در سفر به روش DIGITAL NOMAD

در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران درباره برگزاری این کارگاه گفت: در کارگاه آشنایی با روش های کسب عایدی در سفر به معرفی روش DIGITAL NOMAD می پردازیم؛ این اصطلاح در واقع به معنی دوره گردهای دیجیتالی بوده و برای افرادی کاربرد دارد که همیشه در سفر هستند و به وسیله اینترنت و تکنولوژی کسب عایدی می نمایند.

این بلاگر در ادامه بیان نمود: بیشتر افراد اینگونه فکر می نمایند که کسانی سفرهای متعددی انجام می دهند که یا جزو طبقه مرفه هستند و یا پس انداز قابل توجهی دارند؛ این باور اشتباه است بلکه سبک سفر در افراد مختلف، فرق دارد.

قائدی بعلاوه اضافه کرد: برگزاری کارگاه آشنایی با روش های کسب عایدی در سفر به روش DIGITAL NOMAD به آنالیز سفر برای مخاطبانی می پردازد که قصد کسب عایدی از سفرهای خود دارند؛ این افراد می توانند علاقه مندان به سفر و یا کسانی باشند که تنها به کسب عایدی از این طریق می اندیشند.

بنیانگذار وب سایت گردشگری مپ گَرد درباه هدف از برگزاری این کارگاه گفت: هدف از برگزاری کارگاه آشنایی با روش های کسب عایدی با روش DIGITAL NOMAD یاری به افراد مختلف برای سفر با مهارت های شخصی و توانایی های منحصر به فرد آنهاست.

وی در ادامه اضافه کرد: اگر کسانی که به سفر و گردشگری علاقه مند هستند بتوانند مهارت های خود را بشناسند، می توانند راحت تر، مقرون به صرفه تر و طولانی تر سفر نمایند.

این متخصص دیجیتال مارکتینگ و SEO درباره برگزاری این کارگاه بیان نمود: این ورکشاپ با توجه به تجربیات شخصی و بر اساس دانش دیجیتال مارکتینگی که در این سال ها کسب نموده ام، برگزار می گردد و تخصص حرفه ای سفر کردن را با علاقه مندان به گردشگری و کسب و کارهای مرتبط با سفر به اشتراک می گذارد.

این کارگاه چهار ساعته در روز پنج شنبه 22 آذر ماه 1397واقع در تهران، میدان آرژانتین، مجموعه حس خوب زندگی، کافه همون همیشگی برگزار می گردد.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در این کارگاه می توانند به اینستاگرام سمانه قائدی مراجعه نمایند.

منبع: همگردی
انتشار: 19 دی 1401 بروزرسانی: 19 دی 1401 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 2565

به "برگزاری ورکشاپ کسب عایدی در سفر به روش DIGITAL NOMAD" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری ورکشاپ کسب عایدی در سفر به روش DIGITAL NOMAD"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید