بازی Counter-Strike: Global Offensive رایگان شد

به گزارش سبزوار امروز، در این چند روز اتفاقاتی مهمی برای Counter-Strike: Global Offensive اتفاق افتاده است. شرکت ولو در وهله اول خبر از اضافه شدن حالت بتل رویال داد؛ این حالت با نام Danger Zone شناخته می گردد. سپس این شرکت خاطرنشان کرد که افراد می توانند از این پس بازی را به صورت رایگان دانلود و تجربه نمایند. پیش از این، بازی با قیمت 15 دلار فروخته می شد.

بازی Counter-Strike: Global Offensive رایگان شد

بازی کنانی که قبل از رایگان شدن بازی آن را خریداری نموده بودند، یک نشان اختصاصی دریافت خواهند کرد. همچنین اکانت این دسته افراد به Prime ارتقا خواهد یافت؛ این امکان به بازی کنان اجازه می دهد تنها با افرادی که اکانت Prime دارند مبارزه نمایند و افراد تازه کار نمی توانند در تیم آن ها قرار بگیرند. علاوه بر این، این دسته از بازی کنان قادر هستند اسلحه MP5-SD و سایر هدایای مخصوص اکانت های Prime را دریافت نمایند.

آن گروه از بازی کنانی که از نسخه رایگان CS:GO استفاده می نمایند، می توانند با پرداخت 15 دلار (معادل قیمت بازی اصلی) اکانت خود را به Prime تبدیل نمایند.

ولو سعی داشته Danger Zone با نمونه های مشابه بازار تفاوت داشته باشد. در این حالت بازی کنان در دو گروه نه نفره قرار می گیرند و وظیفه دارند تا به محض آغاز بازی به دنبال اسلحه ها، مهمات و پول بگردند. Danger Zone فقط به کشتن دیگر افراد محدود نمی گردد؛ بازی کنان می توانند در این حالت اهداف مشخصی را به قتل برساند، گروگان ها را آزاد نمایند یا اینکه با منفجر کردن گاوصندوق ها پول خوبی به جیب بزند.

در کنار این موارد، افراد در کنار تجهیزات خود یک تبلت هم خواهند داشت؛ این تبلت مکان فرود پکیج های مخصوص و محل دشمنان را نشان خواهد داد.

مطابق قانون این دسته از بازی ها، در Danger Zone هم با گذشت زمان، محدوده نقشه کوچک تر و کوچک تر خواهد شد. لازم به ذکر است که این حالت را می توانید هم به صورت تک نفره و هم به صورت گروهی تجربه کنید.

خبر رایگان شدن CS:GO ممکن است برای خیلی ها خوشحال نماینده باشد؛ با این حال هواداران قدیمی بازی از این حرکت راضی نیستند و اعتراض خود را با انتشار نقدهایی منفی در صفحه استیم بازی بروز داده اند. تنها در روز 16 آذر بیش از 14 هزار نقد منفی در صفحه این بازی ثبت شده است و این رقم همواره در حال افزایش است.

این اعتراض ها بیش تر از اینکه به خاطر اضافه شدن حالت بتل رویال باشد، به رایگان شدن بازی مربوط می شوند. عده زیادی ادعا می نمایند که پول بسیار زیادی برای این بازی خرج نموده اند و حالا همین اثر برای تمام افراد رایگان شده است؛ بعضا در بین معتضران افرادی قرار دارند که چندین سال پیش بازی را تهیه نموده اند و تاکنون هزاران ساعت را پای آن گذرانده اند!

گروهی دیگر خواهان جوایز بیشتر شده اند. آن ها می گویند تنها دادن یک نشان اختصاصی کافی نیست و ولو باید جوایز بیشتری به آن ها بدهد. در این بین افرادی هم دیده می شوند که معتقدند این کار سبب هجوم هکرها و افراد متقلب می گردد. عده زیادی هم می خواهند بازی را برگردانند و پول خود را پس بگیرند. سایر نقدهای منفی هم از اشکالات سیستم جدید مچ میکینگ گله نموده اند.

با وجود این موضوع، در این چند روز اخیر چیزی حدود هفت هزار نقد مثبت برای بازی ثبت شده است. همچنین تعداد بازی کنان آنلاین این اثر افزایش چشم گیری داشته است.

منبع: Polygon

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 16 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 292

به "بازی Counter-Strike: Global Offensive رایگان شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی Counter-Strike: Global Offensive رایگان شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید