بازسازی و تغییر دکوراسیون، از صفر تا صد با شماییم!

به گزارش سبزوار امروز، اگر اهل دل هستید و به محیط اطرافتان اهمیت می دهید، احتمالا شما نیز بارها به گوشه کنارهای منزل خود با خیال پردازی و تصور تغییر نگاه نموده اید. این روزها بازار بازسازی و دکوراسیون خانه ها داغ داغ است و افراد با انگیزه های مختلفی به سراغ بازسازی خانه هایشان می روند. بازسازی خانه های قدیمی مقرون به صرفه تر از تخریب و نوسازی آن هاست. اصلا خانه ها فرسوده هم نباشند چه کاری بهتر از پیاده کردن ایده های جدید برای خانه خودتان؟ حالا که در حال خواندن این مقاله هستید، احتمالا شما نیز به فکر بازسازی و دکوراسیون منزل تان افتاده اید! اصلا نگران نباشید. گروه مهندسی سازه رهسا از صفر تا صد کار با شماست. نکات مهمی در فرایند بازسازی و دکوراسیون داخلی وجود دارند که توجه به آن ها از اهمیت بالایی برخوردار است. پس در ادامه با این مقاله از خبرنگاران با ما همراه باشید.

بازسازی و تغییر دکوراسیون، از صفر تا صد با شماییم!

جهت دریافت خدمات بازسازی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید.

چرا بازسازی می کنید؟ با خودتان روراست باشید!

بی برو برگرد بازسازی و دکوراسیون ساختمان برایتان هزینه در بر دارد! پس باید بدانید که چرا بازسازی می کنید و چگونه خرج می کنید. مخصوصا اگر منزلتان فرسوده و قدیمی نیست! دلایل مختلفی برای بازسازی ساختمان وجود دارد. مثلا تغییر دکوراسیون، عوض کردن سبک طراحی، تعویض کاشی سرامیک ها، رطوبت دادن دیوارها و یا اضافه کردن کابینت و کمد دیواری ها! بازسازی و دکوراسیون منزل مزیت هایی دارد که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم:

  1. با بازسازی منزل می توانید تغییرات بسیار زیادی به آن بدهید (همه چیز به جز دیوارهای اصلی و ستون ها قابل تغییر هستند!)
  2. بازسازی و دکوراسیون خانه ارزش منزلتان را برای فروش بیشتر می نماید (فقط باید حواستان باشد که در شخصی سازی زیاده روی نکنید!)
  3. با بازسازی و طراحی دکوراسیون داخلی آسایش و راحتی بیشتر و در نتیجه زندگی با کیفیت تری خواهید داشت
  4. بازسازی ساختمان می تواند به صورت کلی و یا بخش بخش و با اولویت بندی انجام گردد (به فکر هزینه ها هم باید بود!)
  5. خانه بازسازی شده کاملا منطبق با سلیقه و احتیاجهای شماست و در نتیجه هرگز از بودن در آن خسته نمی شوید

علی رغم جذابیت ها و مزیت های بسیار زیادی که بازسازی دکوراسیون خانه دارد، اما همچنان بسیار مهم است که بی گدار به آب نزنید. زیرا باید بتوانید با بودجه ای که در نظر دارید بهترین آیتم ها را با بهترین کیفیت اجرا کنید. برای این منظور می توانید روی خدمات مشاوره گروه بازسازی و دکوراسیون رهسا نیز حساب کنید.

قدم به قدم گام بردارید؛ خطر دوباره کاری در بازسازی و دکوراسیون!

گروه بازسازی و دکوراسیون رهسا توصیه می نماید که فرایند بازسازی را پله پله انجام دهید. فرقی نمی نماید که چه آیتم هایی را برای بازسازی و دکوراسیون منزلتان در نظر گرفته اید، اما ترتیب اجرای آیتم های معین شده بسیار مهم می باشد. البته اگر می خواهید که از دوباره کاری و ضرر زمانی و اقتصادی پرهیز کنید، بهتر است که انتخاب آیتم های بازسازی را نیز با دقت زیاد و مشورت با کارشناسان انتخاب نمایید.

پیشنهاد می کنیم که در ابتدا این سوالات را از خودتان بپرسید؛ آیا می خواهید جای قرار دریافت تاسیسات ساختمان و محل لوله کشی ها و برق کشی ها را تغییر دهید؟ آیا ساختمان شما احتیاج به مقاوم سازی دارد؟ آیا احتیاج به تخریب های داخلی دارید؟ اگر جواب شما به این سوال ها منفی باشد که نصف راه را رفته اید! در غیر اینصورت هم تمام این خدمات توسط گروه بازسازی رهسا به صورت کاملا مهندسی و اصولی ارائه می گردد.

در قدم بعدی پیش از اقدام به هر کار دیگری باید به فکر رفع نمودن خرابی هایی مثل رطوبت دیوار یا سقف، و عایق کاری های ضروری باشید. چرا که در غیر این صورت تمام هزینه های شما برای نقاشی یا کاغذ دیواری به باد خواهد رفت. می توانید از کارشناسان در گروه بازسازی و دکوراسیون رهسا بخواهید که از ساختمان شما بازدید نموده و آن را از نظر خرابی و احتیاج به تعمیرات اساسی آنالیز نمایند تا هرگز با چنین مشکلاتی روبرو نشوید.

طراحی و دکوراسیون داخلی همه چیز تمام!

این بخش از فرآیند بازسازی اغلب جذاب ترین بخش آن نیز می باشد. استفاده درست و به جا از عناصر و اِلِمان هایی با رنگ ها، بافت ها و فرم های مختلف در فضا، نورپردازی اصولی فضا و همچنین پیروی درست از سبک های طراحی و دکوراسیون تنها بخشی از فرایند طراحی و دکوراسیون داخلی به حساب می آیند. آنچه در این فرایند اهمیت دارد داشتن سواد بصری و دانش زیبایی شناسی ست. دید معمارانه و فکر خلاق می تواند فضاهای بسیار جذاب و دل انگیزی خلق نماید. یک طراح خبره هرگز با مد روز یا اصطلاحا جریان بساز و بفروش ها پیش نمی رود، بلکه به اصالت پشت طراحی ها اهمیت می دهد که هرگز تازگی خود را از دست ندهد. توصیه می گردد که ایده ها و احتیاجهای خود را با یک طراح و معمار با تجربه مطرح کنید تا در نهایت حاصل سلیقه و احتیاج شما و همچنین دانش و تجربه طراح، بهترین چیز از آب درآید. طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی و نمای ساختمان از دیگر خدماتی ست که علاوه بر بازسازی داخلی ساختمان توسط گروه رهسا ارائه می گردد. می توانید به پروفایل گروه دکوراسیون رهسا در خبرنگاران بروید و از نمونه کارهای جذاب شان دیدن کنید.

مطلب پیشنهادی: قبل و بعد بازسازی 10 آشپزخانه قدیمی!

کلام آخر : گروه بازسازی و دکوراسیون رهسا خدمات خود را در زمینه های طراحی، بازسازی و اجرا ارائه می دهد. آنچه اهمیت دارد استفاده از متریال های مرغوب، قیمت مناسب، تضمین کار و پشتیبانی قوی می باشد. به گفته رهسا هم اکنون این گروه با استفاده از کارشناسان و تکنسین های ورزیده و برخورداری از سال ها تجربه در زمینه های ساختمانی و عمرانی قادر به ارائه خدمات اجرایی با کیفیتی مطلوب و با صرف حداقل هزینه و کوتاه ترین زمان ممکن می باشد. با این حساب می توانید با خیال راحت پروژه بازسازی و طراحی دکوراسیون خود را به این گروه با تجربه بسپارید و مطمئن باشید که از آغاز پروژه تا تمام شدن کامل آن تنها نخواهید بود و در نهایت به همان چیزی خواهید رسید که در رویای تان داشتید.

همین حالا به پروفایل گروه دکوراسیون رهسا در خبرنگاران بروید و نمونه کارهای اجرا شده توسط این گروه را ببینید>>>

منبع: چیدانه
انتشار: 17 آبان 1398 بروزرسانی: 28 شهریور 1400 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 823

به "بازسازی و تغییر دکوراسیون، از صفر تا صد با شماییم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازسازی و تغییر دکوراسیون، از صفر تا صد با شماییم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید