بازدید شهردار تهران از 3 پروژه سازمان عمرانی مناطق

به گزارش سبزوار امروز، شهردار تهران صبح امروز از 3 پروژه عمرانی در مناطق 14، 20 و 13 بازدید میدانی نموده و در جریان فرایند امور نهاده شد.

بازدید شهردار تهران از 3 پروژه سازمان عمرانی مناطق

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، پیروز حناچی در این بازدید که به اتفاق صفا صبوری دیلمی معاون فنی و عمرانی، یوسف حجت سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک، عبدالرضا گلپایگانی معاون معماری و شهرسازی، مجید غمخوار مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران و شهرداران مناطق مربوطه برگزار گردید، ابتدا از پروژه احداث میدانگاه امیرکبیر در منطقه 14 بازدید کرد و ضمن شرکت در مراسم امضای قرارداد تجمیع 71 پلاک مربوط به این پروژه، از تبدیل عرصه روی پارکینگ طبقاتی امیرکبیر به یک فضای عمومی برای پیاده روی و تفریح شهروندان اطلاع داد.

شهردار تهران در ادامه این بازدید میدانی در کارگاه پروژه احداث مرکز همایش های رازی در منطقه 20 حضور یافت و ضمن پایش اقدامات صورت گرفته به منظور تکمیل این پروژه عمرانی، در جریان برنامه زمان بندی تکمیل و آماده سازی آن نهاده شد.

آنالیز میدانی آخرین شرایط پروژه احداث انتهاه جدید شرق، انتها بخش بازدید میدانی شهردار تهران بود.

حناچی با بیان آنکه بازدید از این انتهاه با هدف معین تکلیف آن صورت پذیرفته است، از آنالیز ایده هایی در این زمینه اطلاع داد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 18 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 1132

به "بازدید شهردار تهران از 3 پروژه سازمان عمرانی مناطق" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازدید شهردار تهران از 3 پروژه سازمان عمرانی مناطق"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید