انواع ویزای کانادا را بشناسید

به گزارش سبزوار امروز، این روزها سفر به کانادا بسیار محبوب گردیده است، سرزمینی که به رفاه شهروندانش بسیار اهمیت میدهد، برای سفر به این کشور ابتدا احتیاج به ویزا دارید، در ادالمه میخواهیم با انواع ویزای کانادا اشنا شویم.

انواع ویزای کانادا را بشناسید

ویزای توریستی کانادا

از انواع ویزای کانادا، ویزای توریستی کانادا است که یک ویزای موقت میباشد و برای اهداف توریستی، بازدید از خانواده و اقامت های کوتاه مدت صادرمی گردد. ویزای توریستی کانادا به دو صورت سینگل و مالتیپل صادر می گردد. ویزای توریستی سینگل، به دارنده آن فقط اجازه یک بار ورود به خاک کانادا را صادر می نماید و پس از ورود به کانادا، می توانید تا 6 ماه اقامت داشته باشید. ویزای مالتیپل کانادا، با توجه به تاریخ انقضای پاسپورت متقاضی صادر می گردد؛ این به این معناست که ویزای توریستی مالتیپل کانادا، تا مدت زمانی که پاسپورت تان اعتبار دارد، معتبر خواهد بود. مدت اقامت در هر بار ورود، همانند ویزای سینگل می باشد و شما می توانید تا 6 ماه در هر بار ورود اقامت داشته باشید.

ویزای تحصیلی کانادا

ویزای تحصیلی کانادا، برای اهداف تحصیلی کوتاه مدت و بلند مدت صادر می گردد. برای اخذ ویزای تحصیلی کانادا، احتیاج به ارائه مدرک زبان انگلیسی و یا فرانسوی دارید و همچنین، شما باید از سوی مدرسه، دانشگاه و یا موسسه ای که قصد تحصیل در آن دارید، دعوت نامه رسمی ارائه کنید. جواب ویزای تحصیلی کانادا در بازه زمانی 4 تا 6 ماهه صادر می گردد.

ویزای کاری کانادا

ویزای کاری کانادا، با هدف نیروی ماهر، خود اشتغالی و آغاز کسب و کار صادر می گردد. ویزای کار کانادا نیز، احتیاج به ارائه مدرک زبان انگلیسی و فرانسوی دارد و بدون آن، درخواست شما ریجکت می گردد. اگر به عنوان نیروی ماهر قصد دریافت ویزای کاری کانادا را دارید، باید از کارفرمای خود درخواست دعوت نامه رسمی کنید و اگر به عنوان خود اشتغالی و استارتاپ قصد اقامت در کانادا را دارید، باید یک ادعا نامه و توصیف نامه مبنی بر اینکه شغل پیشنهادی منحصربه فرد می باشد، ارائه کنید.

انتشار: 3 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 183

به "انواع ویزای کانادا را بشناسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انواع ویزای کانادا را بشناسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید