اعلام نتایج ثبت نام مرحله دوم وام ضروری بازنشستگان و وظیفه بگیران کشوری

به گزارش سبزوار امروز، مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: بازنشستگانی که در مرحله دوم اقدام به ثبت نام وام ضروری 97 کرده اند، می توانند برای مشاهده زمانبندی پرداخت وام به سایت این صندوق مراجعه کنند.

اعلام نتایج ثبت نام مرحله دوم وام ضروری بازنشستگان و وظیفه بگیران کشوری

به گزارش ، مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: بازنشستگان و وظیفه بگیرانی که در مرحله دوم (بهمن ماه) اقدام به ثبت نام وام ضروری 97 کرده اند، می توانند جهت مشاهده زمان بندی پرداخت وام واجدین شرایط سایت این صندوق مراجعه نمایند.

تخصیص اعتبارات جدید برای مسکن بازنشستگان در سال 98

جمشید تقی زاده مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: با توجه به خاتمه ثبت نام مرحله دوم وام ضروری، کلیه متقاضیانی که طبق شرایط اعلام شده واجد شرایط پرداخت وام شده اند، در طول مدت شش ماه و به ترتیب اولویت و نوبت بندی از فروردین ماه سال 1398 وام ضروری خود را دریافت نمایند.

وی اضافه نمود: متقاضیان واجد شرایط برای دریافت وام خود نیاز به مراجعه به بانک صادرات ندارند و وام ضروری آنان طبق مرحله و زمان بندی اعلام شده در سامانه به حساب بانکی که از آن حقوق دریافت می نمایند واریز می شود.

تقی زاده گفت: تمامی واجدین شرایط به ترتیب اولویت کمترین مجموع وام دریافتی مرحله بندی و با توجه به سقف اعتبار تخصیصی توسط بانک عامل در هر ماه، وام ضروری آنان در شش نوبت پرداخت می شود بطوری که متقاضیان دارایِ اولویت هایِ اول به ترتیب در ماه های ابتدایی از تسهیلات وام ضروری بهره مند خواهند شد.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری شرح داد: متقاضیان مرحله دوم (بهمن ماه) می توانند با درج شماره دفتر کل و مشخصات خود در لینک نتایج ثبت نام مرحله دوم وام ضروری در سایت صندوق بازنشستگی کشوری به نشانی cspf.ir از وضعیت درخواست خود مطلع شوند.

لازم به ذکر است از مجموع متقاضیان ثبت نام نماینده در مرحله دوم، حدود 200 هزار نفر واجدین شرایط پرداخت وام ضروری هستند. مبلغ وام ضروری پنج میلیون تومان است که در اقساط 36 ماهه و کارمزد 4 درصد به متقاضیان واجد شرایط پرداخت می شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 7 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 493

به "اعلام نتایج ثبت نام مرحله دوم وام ضروری بازنشستگان و وظیفه بگیران کشوری" امتیاز دهید

1 کاربر به "اعلام نتایج ثبت نام مرحله دوم وام ضروری بازنشستگان و وظیفه بگیران کشوری" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام نتایج ثبت نام مرحله دوم وام ضروری بازنشستگان و وظیفه بگیران کشوری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید