اعلام آمادگی شهرداری تهران برای همکاری با پایتخت های اروپایی

به گزارش سبزوار امروز، شهردار تهران در حاشیه سفر به وین گفت: اروپایی ها در کارکردن با شهرداری ها نسبت به کار کردن با دولت ها راحت تر هستند و ما می خواهیم از این فرصت استفاده کنیم.

اعلام آمادگی شهرداری تهران برای همکاری با پایتخت های اروپایی

برای رزرو قطار اروپا با بهترین ها مشورت کنید و مناسبترین برنامه سفر را انتخاب کنید.

اینسا نوشت: پیروز حناچی ضمن اعلام این مطلب اظهار کرد: ما در بسیاری از زمینه ها به خصوص در زمینه پسماند و چالش هوایی که در سطح شهر تهران است مانند ترافیک و آلودگی نیازمند استفاده از تجربیات هستیم. به طور مثال، در متروی تهران و اتصال آن به متروهای شهرهای دیگر مانند پردیس، پرند و هشتگرد تجربیات خوبی داریم، اما در مورد کاهش مصرف انرژی و کاهش مصرف سوخت فسیلی و کم کربن تجربیات بسیار بی بدیلی در وین و برلین وجود دارد که سعی می کنیم از این ظرفیت ها استفاده کنیم.

حناچی درباره سفر خود به وین گفت: ما برای شرکت در اجلاس یونیدو به اتریش آمدیم و موضوع این گردهمایی، هوشمندسازی و فناوری های نوین به مثابه پلی برای شهرها است، به این معنا که موضوع شهر هوشمند، تحول عظیمی را در شهرها به وجود آورده است.

  • تهران و مجمع شهرهای اروپایی همکاری می نمایند

کاظم غریب آبادی، سفیر و نماینده دائم ایران نزد سازمان های بین المللی در وین، از توافق اولیه شهرداری تهران و مجمع شهرهای اروپایی برای همکاری و تبادل تجربیات اطلاع داد.

غریب آبادی ضمن بیان این مطلب گفت: پیروز حناچی، شهردار تهران که در اجلاس پلی برای شهرها که از سوی یونیدو در وین در حال برگزاری است، حضور دارد، با خانم آنا لیسا بونی، دبیرکل مجمع شهرهای اروپایی نیز دیدار کرد. طرفین در این دیدار، درخصوص وضعیت شهری، چالش ها و ظرفیت ها مصاحبه و به طور اصولی توافق کردند که در حوزه های مختلف شهری همکاری کرده و به تبادل تجربیات بپردازند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 25 شهریور 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 648

به "اعلام آمادگی شهرداری تهران برای همکاری با پایتخت های اروپایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام آمادگی شهرداری تهران برای همکاری با پایتخت های اروپایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید