اردوی آمادگی ووشو استان البرز برگزار می شود

به گزارش سبزوار امروز، رئیس هیئت ووشو استان البرز با بیان اینکه اردوی آمادگی ووشو البرز تحت عنوان اردوی منتخب تالو در محل آکادمی ووشو برگزار می شود، گفت: آبان سال جاری حمید قلی پور ووشوکار البرزی برای حضور در مسابقات جهانی اندونزی اعزام می شود.

اردوی آمادگی ووشو استان البرز برگزار می شود

اسماعیل سایه افکن در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در کرج، گفت: اردوی آمادگی استان البرز از روز سه شنبه تحت عنوان اردوی منتخب تالو در رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان با مربیگری محبوبه کریمی و با همکاری فدراسیون ووشو در محل آکادمی ووشو برگزار می شود.

وی اضافه نمود: تالو فرم های پیوسته و منظم شامل مهارت های کاربردی در مبارزه از قبیل مشت زنی، لگد زدن، تکنیک های تدافعی و تهاجمی و همچنین کار با انواع سلاح های سرد است که بر حسب نیاز و شرایط نبرد سازماندهی شده اند.

رئیس هیئت ووشو البرز با تاکید بر اینکه در نیمه نخست مهر سال جاری شاهد برگزاری مسابقات ووشو در رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان بخش آقایان در استان البرز هستیم، خاطرنشان کرد: در آبان سال جاری حمید قلی پور ووشوکار البرزی برای حضور در مسابقات جهانی اندونزی اعزام می شود.

سایه افکن با اشاره به اینکه 2 هزار ورزشکار ثبت شده البرزی در رشته ووشو در سطح استان البرز مشغول به فعالیت هستند، شرح داد: 3 هزار و 500 ووشوکار به صورت غیررسمی در استان وجود دارد.

وی با بیان اینکه بخش ورزش نیز همانند سایر حوزه و بخش ها با مسائل اقتصادی و اقتصادی حاکم بر کشور رو به رو است، یاد آور شد: همواره درصددیم علی رغم وجود مسائل موجود بهترین عملکرد را ارائه دهیم.

آ

منبع: تسنیم
انتشار: 20 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 832

به "اردوی آمادگی ووشو استان البرز برگزار می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اردوی آمادگی ووشو استان البرز برگزار می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید