اتلتیکو، پیگیر سلامت هواداران سالخورده باشگاه

به گزارش سبزوار امروز، طبق تصمیمی که در باشگاه اتلتیکومادرید اتخاذ شده، مقرر شده که با آن دسته از هواداران رسمی که بالای 75 سال سن دارند، تماس تلفنی بگیرند و در این میان ظاهراً یک هوادار 95 ساله هم مخاطب این تماس ها واقع شد

اتلتیکو، پیگیر سلامت هواداران سالخورده باشگاه

مسابقات فوتبال همچنان تعلیق است و باشگاه اتلتیکومادرید هم متوجه شده که ممکن است یک گروه خاص از هوادارانش به خاطر خانه نشینی طولانی مدت برای مبتلا نشدن به کرونا، حوصله شان سر رفته باشد. به همین دلیل هم راهی برای جلوگیری از ادامه این مشکل پیدا کرده و آن ایجاد یک راه ارتباطی با آنها است.

طبق تصمیمی که در باشگاه اتلتیکومادرید اتخاذ شده، مقرر شده که با آن دسته از هواداران رسمی که بالای 75 سال سن دارند، تماس تلفنی بگیرند و در این میان ظاهراً یک هوادار 95 ساله هم مخاطب این تماس ها واقع شده است.

کارمندان باشگاه تا کنون بیش از 350 مورد تماس برقرار کرده اند؛ این در حالی است که گزارش شده اتلتیکو یک هزار و 245 هوادار سالخورده دارد.

موضوع مکالمه اعضای باشگاه با هواداران سالخورده اش هم خود باشگاه و مسائل پیرامون آن است اما کارکنان باشگاه از جانب خودشان برای ارائه دیگر خدمات و ملزومات مورد نیاز هواداران سالخورده هم ابراز آمادگی کرده اند.

یکی از این هواداران سالخورده که از باشگاه اتلتیکومادرید تماس دریافت کرده، هوادار شماره 150 این تیم، شخصی به نام لارئانو است. او به کارمند باشگاه که با او تماس گرفته بود، گفت که در حال حاضر در قرنطینه به سر می برد و در ایام خانه نشینی مشغول مطالعه کتاب هایی است که فرزندانش برای او خریداری کرده اند. دیگر هوادار پا به سن گذاشته اتلتیکومادرید که از سوی باشگاه محبوبش با او تماس گرفته شده، یک مرد 90 ساله به اسم خوسه است که 90 سال سن دارد و هوادار شماره 17 این تیم محسوب می شود. او و خانواده اش در منطقه تنریف اسپانیا حضور دارند.

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 7 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 1289

به "اتلتیکو، پیگیر سلامت هواداران سالخورده باشگاه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اتلتیکو، پیگیر سلامت هواداران سالخورده باشگاه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید