آیا ثبت نام لاتاری آمریکا منع قانونی دارد؟

به گزارش سبزوار امروز، لاتاری گرین کارت آمریکا این روزها در میان هم وطنان بسیار محبوب شده است، آیا شرکت در این لاتاری ها غیر قانونی است؟

آیا ثبت نام لاتاری آمریکا منع قانونی دارد؟

تبلیغ و اخذ ویزای شینگن، انگلیس و تور کانادا، همچنین ثبت نام لاتاری گرین کارت آمریکا در محدوده رعایت قوانین کشور، منع قانونی ندارد.

همزمان با شروع بزرگ ترین قرعه کشی مهاجرت به آمریکا، تبلیغات گسترده ای در آژانس های مسافرتی و سامانه های رزرواسیون ایران در حال اجرا است. از سویی دیگر، تبلیغ فروش ویزای شینگن در ارای مبالغ هنگفت، و همچنین ویزای آمریکا، کانادا و انگلیس نیز شدت گرفته است. ولی تیموری، معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در باره قوانین تبلیغات و فروش آزاد ویزا گفته است:

آژانس های گردشگری در چارچوب مقررات و قوانین مقصد، می توانند محصولات خود را اطلاع رسانی و بازاریابی نمایند و از این منظر، منافع خود را تامین نمایند.برای کشورهایی چون انگلیس، کانادا و امریکا، چارچوب و خط مشی مشخصی تعریف شده که به دفاتر خدمات مسافرتی ابلاغ شده تا در حیطه آن عمل نمایند.

او در ادامه درباره تک فروشی ویزای آمریکا، ویزای کانادا و شینگن در دفاتر خدمات مسافرتی اضافه نمود:

 

تیموری در سرانجام درباره حکم یا قانونی برای تبلیغات یا ثبت نام لاتاری گرین کارت، سامانه های رزرواسیون و مراکز مرتبط آمریکا گفت:

توصیه ها در موضوع گردشگری در سطح جهان بیشتر حالت حقوقی استا تا قانونی. یعنی آن قدر گردشگری را منعطف می دانند که خیلی سفت و سخت با آن برخرود نمی نمایند. از طرفی دیگر لاتاری در کشور یا مقصدی خاص اتفاق می افتد پ در صنعت گردشگری، این قوانین مقصد است که اهمیت دارد، نه مبدا. با این حال، تبلیغ و بازاریابی با عناوینی مغابر با ارزش های جامعه، اخلاق و قانون کشور، مورد تایید سازمان میراث فرهنگی نیست.

انتشار: 24 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 468

به "آیا ثبت نام لاتاری آمریکا منع قانونی دارد؟" امتیاز دهید

4 کاربر به "آیا ثبت نام لاتاری آمریکا منع قانونی دارد؟" امتیاز داده اند | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آیا ثبت نام لاتاری آمریکا منع قانونی دارد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید