آشنایی با بهترین سواحل سیشل

به گزارش سبزوار امروز، جزایر سیشل بهترین سواحل جهان را دارد، به همین دلیل سالانه گردشگران فراوانی را به سمت خود میکشد، اگه دلتون میخواد با بهترین س.احل جهان در جزایر سیشل آشنا بشید در ادامه با ما همراه باشید.

آشنایی با بهترین سواحل سیشل

سپری کردن تعطیلات در سواحل سیشل قطعا خاطرات به یادماندنی را برایتان به همراه خواهد داشت. سیشل در شمال شرقی ماداگاسکار، در نزدیکی سواحل آفریقا قرار گرفته است. مجموعه بیش از 150 جزیره زیبا در میان اقیانوس جمهوری سیشل را تشکیل داده اند. قانون سیشل تمام سواحل آن را عمومی اعلام نموده است اما برخی از آنها بطور خصوصی استفاده می شوند! چندین ساحل دیدنی در این کشور وجود دارند که میتوانید در زمان اقامت خود از آنها لذت ببرید. در ادامه ما را همراهی کنید تا برخی از محبوب ترین سواحل تور سیشل را معرفی کنیم:

آنسه سورس دی آرجنت (Anse Source DArgent)

این ساحل مکررا در لیست های بهترین ساحل جهان آورده می گردد و بدون شک زیباست. اگر به دنبال دریافت عکس های خاص درسیشل هستید این مکان را از دست ندهید. نوار ساحلی این جزیره شامل چندین ساحل ماسه ای هلالی شکل صورتی رنگ کوچک است که توسط تخته سنگ های گرانیتی از یکدیگر جدا گردیده اند.

این تخته سنگ ها به تنهایی چشمگیر هستند. صخره بزرگی به حالت ایستاده از این ساحل محافظت میکند که عامل ایجاد محلی ایده آل برای بچه ها است. دریا آرام، مناسب و امن برای شنا بخصوص برای کوچکترها میباشد. در این ساحل می توانید زمان خود را با غواصی کردن در اطراف صخره و یا آفتاب دریافت در ساحل بگذرانید. زمین های این ساحل متعلق به LUnion Estate است. و نکته منفی در باره اینجا آن است که تماشای غروب چشمگیر خواهد بود اما LUnion Estate راس ساعت 5 درهای ورود و خروج را میبندد و متاسفانه نمیتوانید برای تماشا بمانید.

آنسه سیمیتیر (Anse Cimitiere)

ساحل انحصاری آنسه سیمیتیر در جزیره Silhouette واقع گردیده است. بین ماه های مه و اکتبر موج ها میتوانند بشدت سهمگین باشند. از ویژگیهای خارق العاده آن میتوان استخرهای طبیعی را نام برد که توسط سخره های محافظت نماینده از ساحل شکل گرفته اند. اگر به دنبال انجام کار متفاوتی هستید می توانید تا جنگل اسب سواری کنید و از گردش در آن لذت ببرید.

پورت لانی (Port Launay)

یکی از مسحور نماینده ترین سواحل که در غرب Mahe واقع شده است. علی رغم هیاهوی بسیارش در آخر هفته ها، از آن بخوبی نگهداری گردیده است. می توانید در آب های تمیز و شفاف آن با آسودگی خیال شنا کنید.

آنسه ماجور (Anse Major)

پیاده روی در میان پارک ملی سیشل شما را به آنسه ماجور میرساند. فقط یک راه دیگر برای رسیدن به این ساحل وجود دارد، استفاده از قایق! احتمالا در این مکان اختصاصی کاملا احساس آرامش میکنید. نباید فراموش کنید که لوازم پیکنیک را به همراه داشته باشید چرا که هیچ چیزی برای خوردن پیدا نمیگردد. تنها چند ساختمان متروکه در اینجا دیده میگردد. برای رسیدن به این ساحل از هرکدام از مسیرها بیش از یک ساعت زمان اختصاص دهید.

آنسه جورجت (Anse Georgette)

این ساحل که در جزیره پارسلین واقع گردیده است در میان 10 ساحل برتر جهان از لحاظ زیبایی شمرده میگردد. برای رفتن به این جزیره باید سوار کشتی شوید. این ساحل اختصاصی مناسب کسانی است که به دنبال حفظ حریم خصوصی خود هستند.هتل Constance Lemuria این ساحل زیبا را از چشم ها پنهان نموده است و هر روز به افراد محدودی اجازه دسترسی به ساحل را میدهد. هیچ سنگ و یا سخره ای در این ساحل وجود ندارد و تماما ماسه است که موجب میگردد خیره نماینده ترین رنگ را به دریا ببخشد. زوج های جوان که به تازگی ازدواج نموده اند برای ماه عسل به این ساحل میایند.

بو والن (Beau Vallon)

این ساحل در شمال جزیره Mahe واقع شده است. شهرت آن بیشتر بخاطر منظره منحصر بفردش از جزیره شمالی است. در این جزیره چندین باشگاه موج سواری و ورزش های آبی واقع شده است. تور قایق شیشه ای تِدی نیز از دیگر جذابیت هایی است که گردشگران را به این ساحل می کشاند.

آنسه لاتزیو (Anse Lazio)

آنسه لاتریو در انتهای شمال غربی پارسلین واقع در خلیج chevalier واقع شده است. این ساحل با شن های بلورینش شناخته میگردد. مکانی مناسب برای نشستن و استراحت کردن.این ساحل کاملا بزرگ از ردیف درختان تاکاماکا و پالم آغاز گردیده و تا اقیانوس هند ادامه میابد در صورتی که از آفتاب شدید فراری هستید میتوانید در سایه وسیع درختان تاکاماکا در فاصله 500 متری از ساحل لذت ببرید. اگرچه این ساحل در بین گردشگران بسیار محبوب است اما هرگز در آنجا احساس شلوغی بیش از حد نخواهید داشت.

اگر به دنبال تنهایی و خلوت کردن با خود هستید صبح زود به ساحل بیاید تا با اندکی شانس به خواسته خود برسید. شنا کردن در این ساحل معمولا بی خطر است اما ممکن است موج های سهمگین به شما برخورد نمایند حتی در روزهایی که دریا آرام بنظر می رسد. هنگام ورود به آنسه لاتزیو محال است که تور ماهیگیری عظیمی که در سمت راستتان پهن گردیده را نبینید. این تور در نتیجه دو حمله گسترده کوسه ها در سال 2011 (که در 50 سال اخیر بی سابقه بود) در این محل قرار گرفته است.

در ابتدای قرار دریافتش مردم عموما در اطراف این تور شنا می کردند اما امروزه دوباره شنا کردن در همه ساحل رایج گردیده است. دو رستوران ساحلی در اینجا واقع شده است. Bonbon Plum و Chevalier. غذایی که در رستوران Bonbon Plum سرو میگردد از بهترین نوع غذای محلی است که در جزیره یافت می گردد.

آنسه رویال (Anse Royal)

طولانی ترین نوار ساحلی در میان سواحل جزیره Mahe متعلق به آنسه رویال میباشد. از شما در اینجا در مقابل دریای غران محافظت میگردد و می توانید با خاطری آسوده در آن شنا کنید. فصل مناسب برای سفر به این ساحل از ماه مه تا اکتبر می باشد که هوا برای آبتنی و استراحت در ساحل مناسب است.

آنسه اینتندنس (Anse Intendance)

بکرترین ساحل در جزیره Mahe. آنسه اینتدنس تقریبا یک کیلومتر طول دارد و پر از مکان های رازآلود برای کشف کردن است. محل محبوب موج سواران! موج های این ساحل از قدرت بسیاری برخوردارند که موجب مگردد در اکثر مواقع برای شنا مناسب نباشد. توصیه میگردد از ماه ژوئن تا سپتامبر از شنا کردن پرهیز کنید. هر روز پرچم های امنیتی برافراشته می شوند تا میزان خطر شنا در این سواحل را اعلام نمایند. همچنین اگر هوادار لاک پشت ها هستید میتوانید بین ماه های اکتبر تا فوریه شاهد تخم گذاری آنها باشید.

انتشار: 16 دی 1397 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 174

به "آشنایی با بهترین سواحل سیشل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با بهترین سواحل سیشل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید