آسیب شناسی در نجات غریق و غواصی را آغاز کرده ایم

به گزارش سبزوار امروز، به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون نجات غریق و غواصی، در جریان بازدید سیدرضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک که امروز شنبه انجام شد، مهدی حیدری رئیس فدراسیون با اشاره به نتیجه مجمع انتخاباتی هفتم بهمن ماه که با اکثریت آرا برای وی همراه بود یادآور شد که سابقه فعالیت در نجات غریق و غواصی و حضور در این فدراسیون را در زمان ریاست ایلخان نوری داشته است.

آسیب شناسی در نجات غریق و غواصی را آغاز کرده ایم

وی همچنین اشاره ای به ریاست چند ساله مصطفی میرسلیم در فدراسیون نجات غریق و غواصی داشت وگفت: درخت نجات غریق و غواصی نتیجه فعالیت سی و چند ساله افرادی همچون وی و تمام کسانی که او را همراهی می کردند، است.

حیدری در ادامه همکاران خود در فدراسیون نجات غریق و از جمله هاشم محتشمی راد سرپرست دبیری، حمید خمجانی سرپرست کمیته آموزش و مشاور عالی رئیس و امیرحسین فروغ مسئول کمیته غواصی را به حضور رئیس کمیته ملی المپیک و همراهانش معرفی کرد.

در ادامه رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی با تاکید بر اینکه طی مدت زمان حضورش در این فدراسیون آسیب شناسی لازم انجام شده است، گفت: در برخی موارد ادامه دهنده برنامه های قبلی هستیم اگرچه برخی برنامه ها هم نیازمند اصلاحات لازم است. انجام این اصلاحات را آغاز کرده ایم تا بتوانیم برنامه های پیش بینی شده را اجرایی کنیم.

وی همچنین با اشاره به شرایط سواحل کشور و هفت استان درگیر در این زمینه، حمایت مسئولان ورزش در کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش را برای رسیدگی به این امور خواستار شد و گفت: شرایط معیشتی ناجیان غریق نیاز به رسیدگی دارد به خصوص با توجه به محدودیت که شیوع و گستردگی کرونا ایجاد کرد و منجر به لغو فعالیت های آنها شد.

رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی همچنین به برخی موارد در رابطه با ناجیان و حوادث و اتفاقاتی که پیرامون آنها رقم خورده هم اشاره داشت و گفت: در غواصی برخی سیستم ها غیرمجاز است. در این زمینه در حال هماهنگی با نهادهای نظارتی هستیم تا هماهنگ با یکدیگر بتوانیم عمل کنیم.

مهدی حیدری در انتها مجدد بر حمایت کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش از فدراسیون نجات غریق و غواصی تاکید کرد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 22 اسفند 1399 بروزرسانی: 22 اسفند 1399 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 1864

به "آسیب شناسی در نجات غریق و غواصی را آغاز کرده ایم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آسیب شناسی در نجات غریق و غواصی را آغاز کرده ایم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید