آخرین جزئیات از بازسازی و بهسازی باغ و عمارت وثوق الدوله

به گزارش سبزوار امروز، معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه 14 تهران درباره شرایط عمارت وثوق الدوله توضیحاتی داد.

آخرین جزئیات از بازسازی و بهسازی باغ و عمارت وثوق الدوله

جهت دریافت خدمات بازسازی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

محمد ظرافتی کیا معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه 14 تهران در گفت وگو با خبرنگار ، در مورد آخرین شرایط عمارت وثوق الدوله گفت: این باغ در خیابان پاسدار گمنام و در مجاورت کلانتری این منطقه واقع شده است و این مکان در گذشته در اختیار کلانتری قرار داشت و حدود یک سال می گردد که در اختیار شهرداری است.

ظرافتی کیا با بیان اینکه عمارت وثوق الدوله از دو قسمت باغ و یک ساختمان دو طبقه تشکیل شده است، گفت: در حال حاضر این مکان در اختیار شهرداری مرکز واقع شده است و باغ آن در حال بهسازی و تبدیل به باغ ایرانی است. ساختمان این عمارت به دلیل نگهداری غیر مناسب و اجاره برای ضبط فیلم و سریال آسیب های زیادی دیده است و براساس برنامه شهرداری تهران بعد از اتمام بهسازی باغ، عمارت و ساختمان نیز ترمیم خواهد شد تا در اختیار عموم مردم قرار گیرد.

لازم به ذکر است؛ روز یکشنبه افشین حبیب زاده رئیس کمیته عمران شورای شهر تهران در دویست و چهلمین جلسه علنی شورای شهر در تذکری در مورد عدم بازسازی و استحکام بخشی از عمارت وثوق الدوله گفت: براساس مصوبه شورای شهر تهران، شهرداری تهران باید با افتتاح حسابی، درآمد های حاصل از جریمه قطع درختان و اشجار را صرف خرید باغات شهر تهران می کرد که در این راستا سال گذشته دو باغ وثوق الدوله و عبقری به دلیل کمبود سرانه فضای سبز موجود در مناطق 14 و 17 از بنیاد مستضعفان خریداری شدند.

  • انتقاد عضو شورای شهر تهران از بی توجهی شهرداری به بازسازی عمارت وثوق الدوله
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 29 مهر 1399 بروزرسانی: 28 شهریور 1400 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 1578

به "آخرین جزئیات از بازسازی و بهسازی باغ و عمارت وثوق الدوله" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین جزئیات از بازسازی و بهسازی باغ و عمارت وثوق الدوله"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید