یک کشته و 7 زخمی در دانشگاه ایالتی در آمریکا

به گزارش سبزوار امروز، به گزارش خبرنگاران به نقل از ان بی سی نیوز، پلیس استان لوئیزیانا در آمریکا اظهار داشت که بر اثر تیراندازی در دانشگاه گرامبلینگ در این استان، یک نفر کشته و هفت تن دیگر زخمی شدند که حال یکی از آنها وخیم گزارش شده است.

یک کشته و 7 زخمی در دانشگاه ایالتی در آمریکا

تیراندازی مذکور درست یک هفته پس از واقعه ای مشابه در همین دانشگاه روی می دهد که در آن نیز یک فرد دیگر جان خود را از دست داده بود.

بعلاوه در زمان وقوع این حادثه تیراندازی، رویداد ملاقات دانشجویان قبلی این دانشگاه در حال برگزاری بوده است که افراد حاضر در این گردهمایی به دلیل وقوع تیراندازی مجبور به پناه گرفتن در گوشه و اطراف شدند.

پلیس لوئیزیانا بعلاوه اعلام نمود که در حال تحقیق و آنالیز این حادثه است.

آزادی حمل سلاح گرم در آمریکا عامل اصلی بروز چنین حوادثی در این کشور است به طوری که روزانه خبرهای متعددی از تیراندازی با سلاح گرم و کشتار در استان های مختلف این کشور در صدر اخبار رسانه ها منتشر می گردد و این در حالی است که لابی قدرتمند سازندگان اسلحه در آمریکا اجازه نمی دهد تا تغییری در این قانون به وجود بیاید.

گفتنی است که بر اساس گزارش مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری های آمریکا، ایالات متحده به تازگی بالاترین افزایش مقدار قتل و کشتار را در تاریخ معاصرش ثبت نموده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 آبان 1400 بروزرسانی: 18 آبان 1400 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 2227

به "یک کشته و 7 زخمی در دانشگاه ایالتی در آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک کشته و 7 زخمی در دانشگاه ایالتی در آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید