چگونه یک هتل خوب پیدا کنیم

به گزارش سبزوار امروز، هر گاه شما کلمات هتل خوب را در هر موتور جستجو یا سایت های رزرو هتل وارد کنید، به سادگی اگر هزاران نتیجه گوناگون دریافت نکنید، صدها مورد دریافت خواهید کرد. اگر جستجو را با توجه به هزینه و فاصله هتل ها نسبت جایی که می خواهید بروید محدود کنید باز هم گزینه های فراوانی در پیش خواهید داشت. این راهنما به شما نشان می دهد که چگونه جستجوی خود را محدود تر کنید. در ادامه با خبرنگاران همراه باشید.

چگونه یک هتل خوب پیدا کنیم

نظرات دیگران را بخوانید

حتی اگر سایتی که شما در آن در حال جستجو هستید بخشی برای نظردهی ندارد، یک جستجوی اینترنتی سریع حداقل یک سایت با این امکان (مانند Trip Advidor) به شما معرفی خواهد نمود که هتل مورد نظر در آن یافت می گردد. اگر توانستید چند سایت نظردهی پیدا کنید، باز نتیجه مطلوب تر خواهد بود. نظرها را بخوانید و دنبال مواردی بیش از امتیازاتی که نظرها به هتل مورد نظر می دهند باشید. در خصوص یک هتل خوب بسیاری از نظرات منفی ناشی از اتفاقات معدود است. همینطور چند نظر منفی را که از موضوعی مشترک ناشی می شوند نادیده نگیرید. این یک اعلان خطر است و بهتر است هتل مورد نظر از لیست تان حذف گردد. همینطور به نظرات خوب هم توجه کنید، مخصوصا نظرات درخشان فراوانی که راجع به هتل داده می گردد. این نظرات به سادگی می توانند توسط کارمندان آن هتل نوشته شده باشند تا رتبه هتل مورد نظر را بالا ببرند. اگر نظر دهنده تازه آغاز به نظر دادن نموده باشد و تنها چند نظر محدود داشته باشد احتمال می رود از دسته مذکور باشد. سایت های نظردهی همچنین برای برانداز کردن دقیق هتل بسیار خوب هستند. بسیاری از آنها اجازه می دهند تا کاربران عکس های خود را بارگذاری نمایند که نسبت به عکس های حرفه ای موجود در سایت هتل چشم انداز بهتری به شما ارائه می دهند.

سراغ اسم های بزرگ نروید

وقتی می خواهید به یک محیط ناآشنا وارد شوید اسم های بزرگ همواره وسوسه برانگیزند. این هتل ها اغلب استایل ها، طراحی ها و خدمات مشابهی به مهمانانشان ارائه می نمایند. اگر واقعاً می خواهید با محیطی که دوست دارید در آن اسکان داشته باشید کاملاً آشنا باشید، این انتخاب برایتان انتخاب امنی خواهد بود. اما آنها تنها گزینه نیستند. این آشنایی با محیط و بِرَندِ هتل هزینه بردار هم خواهد بود و این هزینه هنگام رزرو هتل از شما دریافت می گردد. اما هتل های مستقل به صورت پیش، هزینه را دریافت نمی نمایند. همینطور ممکن است شرایط بسیار مناسبی در این هتل ها پیدا کنید که غافلگیرتان کند. این مکان های محلی و مسقل همچنین این امتیاز را دارند که خاص تر هستند. معمولاً قدمتشان به سال ها می رسد و به گونه ای ساخته شده اند که حس و حال مکان مورد نظر را منتقل نمایند. اطمینان حاصل کنید تا به اندازه کافی به نظرات و عکس های هتل های محلی توجه کنید. گاهی قیمت پایین تر آنان ناشی از کیفیت پایین تر آنان است، و گاه اینطور نیست و یک گزینه عالی پیش رویتان خواهد بود.

مکان، مکان، مکان...

...لزوماً نه به آن صورت که شما راجع به آن فکر می کنید. یک هتل معمولاً وقتی در مکان مناسبی قرار داشته باشد، مردم هزینه مضاعفی برای اقامت در آن پرداخت خواهند کرد، حتی اگر سرویس ها و اتاق ها مناسب نباشند. یک نگاه واقع بینانه به برنامه تعطیلات خود، بر اساس مسافتی که می توانید طی کنید، داشته باشید. اگر ملاقات از برج ایفل یا بودن هتلتان در کنار ساحل برایتان حیاتی است، این موارد را در اولویت خود قرار دهید. اگر با 10 دقیقه پیاده روی تا اقیانوس یا سوار شدن مترو برای رسیدن به مکان مورد نظرتان مسئله ای ندارید، جستجوی خود را وسیع تر کنید. بیشتر سایت های هتل ها جای هتل را در نقشه معین می نمایند که به شما این امکان را می دهد که مکان های آنان را با هم مقایسه کنید. منبع: enlightenme.comمنبع: کجارو
انتشار: 28 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 1156

به "چگونه یک هتل خوب پیدا کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چگونه یک هتل خوب پیدا کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید