هرگز کمدهای لباس را اینگونه نچینید!

به گزارش سبزوار امروز، درصورتی که در پی راه چاره های ساده برای مرتب کردن کمد لباسی خود هستید ما در این مطلب به شما 5 اشتباهی که منجر به نامرتب شدن و شلخته در آمدن کمد لباسی شما می گردد را معرفی می کنیم.

هرگز کمدهای لباس را اینگونه نچینید!

ما بر این باور هستیم که مرتب کردن کمد لباسی های کوچک نسبت به مدل های قدیمی آن ها به دشواری مرتب و ساماندهی می شوند. اما این بدین معنی نیست که شما نمی توانید آن را مرتب کنید. در این مطلب از خبرنگاران به بیان اشتباهات در چیدمان کمد لباس می پردازیم.

اشتباهات در چیدمان کمد لباس

با اشتباهات رایج در مرتب کردن کمد لباسی های کوچک آشنایی دارید؟ آیا کمد لباسی منزل شما به علت کوچک بودن به سختی مرتب می گردد؟

انباشته کردن لباس های بی استفاده

اولین مرحله برای مرتب کردن هر کمد لباسی این است که محتویات آن را سر و سامان بدهید. برای کمدهای لباسی کوچک ضروری است در قدم اول از شر لباس هایی که دیگر به آن ها نیاز ندارید خلاص شوید. چرا که لباس های اضافی خود به مقدار کافی فضا اشغال می نمایند و کمد لباسی شما را کوچک نشان می دهد.

استفاده از آویزهای نامناسب از اشتباهات در چیدمان کمد لباس

استفاده از آویزهای کمد در اشکال و مقدار ها و مدل های گوناگون می تواند برترین و موثرترین برنامه برای مرتب کردن کمد لباسی را با مشکل روبرو کند. آویزهای کمد لباسی حتما نباید به هم بخورند ولی از لحاظ نوع و مقدار باید یکسان باشند به طوری که به خوبی در کنار همدیگر جا بگیرند و روی هم سوار نشوند. برای اینکه خانه خود را زیبا کنید به مطلب همین حالا مبلمان منزل را نو و مدرن کنید! سر بزنید.

انباشتن تمامی لباس ها در کمد لباسی

بسیاری از مردم بسته به فصلی که در آن زندگی می نمایند لباس هایی را می پوشند که مناسب آب و هوای آن فصل باشد. از این رو اگر لباس هایی که به عنوان مثال متعلق به زمستان هستند را در فصل تابستان در کمد لباسی خود انبار نکنید.

در صورت امکان اگر فضایی مثل اتاق زیر شیروانی، انباری، زیر تخت در منزل شما وجود دارد لباس هایی که از فصلشان گذشته و دیگر به کارتان نمی آید را انبار کنید. فقط باید این لباس ها را در جایی از منزل انبار کنید که به آن ها رطوبت یا حشرات و یا جوندگان موذی نرسد که لباس هایتان را از بین ببرند.

استفاده از وسایل مرتب ساز غیر استاندارد و نامناسب از اشتباهات در چیدمان کمد لباس

جدانماینده ها، جعبه های نگهداری و صندوق ها می توانند در مرتب کردن و سامان دادن کمد لباسی شما مفید باشند. اما به شرط اینکه از آن ها به درستی بهره ببرید.

اگر کمد لباسی شما کوچک است اصلا در آن از جعبه ها و وسایل خیلی بزرگ که فضای زیادی اشغال می نمایند استفاده نکنید.

در عوض جعبه ها و محفظه های ساده و کوچک را انتخاب کنید که هم مفید هستند و هم فضای زیادی را اشغال نمی نمایند و برای لباس های شما مناسب باشند.

نداشتن نظم خاص

هنگامی که کمد لباسی شما کوچک باشد شاید با خود فکر کنید حتی اگر هرچیزی سرجای خودش نباشد و طبقه بندی نشده باشد پیدا کردن وسایل داخل آن راحت است.

در این مواقع تا به حال شده که شلوار جین خود را با این بی نظمی راحت پیدا کنید؟ وقتی که تمامی لباس ها یکجا در کمد لباسی شما انباشته شوند و برای مرتب کردن آن ها هیچ برنامه و نظم خاصی وجود نداشته باشد این مسائل و معضلات به وجود می آید.

پیشنهاد مطالعه: مطلب 7 عادت غلط در چیدمان که دکور منزل را زشت می نماید را بخوانید.

منبع: پیام دلتا
انتشار: 7 شهریور 1401 بروزرسانی: 7 شهریور 1401 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 2502

به "هرگز کمدهای لباس را اینگونه نچینید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هرگز کمدهای لباس را اینگونه نچینید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید