هراز و کندوان 26 اردیبهشت یک طرفه می گردد ، انسداد 10 جاده به دلیل نبود ایمنی

به گزارش سبزوار امروز، مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راههای کشور با بیان اینکه محورهای هراز و کندوان از بعد از ظهر آدینه 26 اردیبهشت یک طرفه می گردد، از انسداد 10 جاده در کشور به دلیل نبود ایمنی، اطلاع داد.

هراز و کندوان 26 اردیبهشت یک طرفه می گردد ، انسداد 10 جاده به دلیل نبود ایمنی

به گزارش خبرنگاران، ایمان محرابی نیا در مصاحبه با فارس در تشریح آخرین شرایط ترافیکی جاده های کشور بیان نمود: در حال حاضر ترافیک در 5 محور هراز، فیروز کوه، آزادراه قزوین ـ رشت، آزادراه تهران ـ شمال در راستا رفت و برگشت روان است.

وی ادامه داد: در حال حاضر بارش خاصی در هیچ یک از جاده های کشور گزارش نشده است.

ترافیک نیمه سنگین در آزادراه قزوین ـ تهران و آزادراه ساوه ـ تهران

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راههای کشور گفت: دوربین های نظارت تصویری، ترافیک نیمه سنگین در آزادراه قزوین ـ کرج ـ تهران بین ساسانی تا پل کلاک و ترافیک نیمه سنگین در آزادراه ساوه ـ تهران محدوده آلارد نشان می دهد.

افزایش ترافیک راه ها

محرابی نیا گفت: طبق اطلاعات 2 هزار و 289 دستگاه تردد شمار در شبانه روز گذشته بیشترین تردد بین ساعات 18 تا 19 و کمترین تردد بین ساعات 3 تا 4 صبح ثبت شد. همچنین میزان تردد در این مدت نسبت به روز قبل 4 دهم درصد افزایش داشت و سهم خودروهای سنگین در ترافیک راه ها 17.7 درصد ثبت شد.

آزادراه کرج ـ تهران با 125 هزار تردد شلوغ ترین جاده کشور

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه ها گفت: درشبانه روز گذشته آزادراه کرج ـ تهران با بیش از 125 هزار تردد پرترافیک ترین جاده کشور بود و پس از آن آزادراه های کرج ـ قزوین و تهران ـ کرج بیشترین ترافیک را داشتند.

هراز و کندوان 26 اردیبهشت یک طرفه می گردد

محرابی نیا گفت: تردد خودرو از ساعت 16 تا 22 روز آدینه 26 اردیبهشت از رودهن به آمل ممنوع است و در صورت اعلام پلیس راه در محل تردد از ساعت 18 تا 22 روز آدینه از آبسک به سمت رودهن یکطرفه است.

وی ادامه داد: در محور کندوان نیز تردد خودرو از ساعت 15 تا 24 روز آدینه 26 اردیبهشت از کرج و ابتدای آزادراه تهران ـ شمال به سمت مرزن آباد ممنوع است و در صورت اعلام پلیس را در محل تردد از ساعت 18 تا 24 روز آدینه از مرزن آباد به سمت کرج و تهران یک طرفه خواهد بود.

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راههای کشور اضافه کرد: تردد موتورسیکلت از ساعت 12 امروز 24 اردیبهشت تا ساعت 6 روز شنبه 27 اردیبهشت در محورهای کندوان، هراز، فیروز کوه و جاده تهران ـ سمنان ـ مشهد ممنوع است.

ممنوعیت تردد کامیون در هراز و کندوان

وی ادامه داد: در محور کندوان تردد تریلر و کامیون کماکان ممنوع است، همچنین در محور هراز تردد تریلرها کماکان ممنوع است و تردد کامیون ها غیر از حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا 24 امروز و همچنین از ساعت 6 تا 24 دو روز آینده ممنوع است.

انسداد 10 جاده به دلیل نبود ایمنی

محرابی نیا بیان نمود: در حال حاضر 10 جاده به دلیل نداشتن ایمنی ممنوع است که در این باره می توان به محورهایی نظیر قزوین ـ همدان، رودبار ـ قلعه گنج، رودبار ـ کهنوج، خرم آباد ـ پلدختر و رامیان ـ شاهرود اشاره نمود.

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راههای کشور یادآور شد: در آزادراه تهران ـ شمال (منطقه یک) محدودیت ترافیکی شبانه تا پیش از تعطیلات عید فطر ادامه دارد و محور هر روز از ساعت 19 تا 7 صبح روز بعد غیر از ایام تعطیلات رسمی و روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه مسدود و راستا جایگزین محورهای هراز، کندوان و فیروزکوه است.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 19 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 1378

به "هراز و کندوان 26 اردیبهشت یک طرفه می گردد ، انسداد 10 جاده به دلیل نبود ایمنی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هراز و کندوان 26 اردیبهشت یک طرفه می گردد ، انسداد 10 جاده به دلیل نبود ایمنی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید