هدفون پایونیر، حس اوج صدا

به گزارش سبزوار امروز، هدفون پایونیر با طراحی مهندسی دقیق، تجربه گوش دادن به یک موسیقی با فزونی های آشکار صدا و خلوص بی نظیر را برای مشتریان به ارمغان می آورد.

هدفون پایونیر، حس اوج صدا

پایونیر یکی از فراوری کنندگان ادوات صوتی می باشد. شرکت ژاپنینام برده برای ماه ژوئن یکی از حرفه ایی ترین هدفون های خود را معرفی نموده است. نتیجه5 سال کوشش و تحقیق محققان و طراحان شرکت پایونیر SE MASTER 1 میباشد. این هدفون پایونیر دارای دو درایو 50 میلی متری با پوشش سرامیکی است. شرکت پایونیر ادعا نموده است که این هدفون امکان پوششفرکانس 5 هرتز تا 85 کیلوهرتز را دارد. حساسیت آن نیز 94 دسی بل می باشد. قالبدرایوهای این هدفون پایونیر مجهز به سیستم ضد لرزش و ساختاری شناور، برای جلوگیری ازمشکلات در صداهای فرکانس پایین می باشد .

نکته مهم این است که SE-Master 1 یکهدفون دست ساز است و دارای شماره سریال حک شده روی بدنه می باشد. محل قرارگیریاین هدفون روی سر و پیشانی از آلیاژ duralumin فراوریشده و 14 سایز مختلف برای تنظیم قرارگیری بهتر را دارد. پوشش های روی گوشی نیزبسیار نرم و راحت طراحی شده و برای کاهش صدای های محیط، به خوبی عایق شده است.مدیر اجرایی این طرح در پایونیر یعنی Geoff Lovedayاعلامکرد: این هدفون با تکیه بر طراحی مهندسی دقیق، تجربه گوش دادن به یک موسیقی بابرتری های آشکار صدا و خلوص بی نظیر را برای مشتریان به ارمغان می آورد. نکته جالب توجه این است که SE-MASTER 1 بهفراوری انبوه نمی رسد .

منبع: setare.com
انتشار: 28 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 1269

به "هدفون پایونیر، حس اوج صدا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هدفون پایونیر، حس اوج صدا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید