مشکل حادی در ارائه خدمات به مسافران وجود ندارد

به گزارش سبزوار امروز، ایسنا/ براساس سخنان نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی، مشکل حادی در ارائه خدمات به مسافران وجود ندارد.

مشکل حادی در ارائه خدمات به مسافران وجود ندارد

پرویز محمدنژاد با اشاره به شرایط ارائه خدمات به بیش از یک و نیم میلیون مسافر در استانهای شمالی بیان نمود: بارها به این موضوع اشاره شد که به دلیل کمبود امکاناتی که در استان گیلان و سایر استانهای شمالی وجود داشته و کاستی هایی که در حوزه صنایع خدماتی وجود دارد نتوانستیم تا به امروز آنچه که مورد نظر جهانگرد ها می باشد را به نحو احسن ارائه کنیم. متاسفانه زیرساخت های لازم برای ارائه خدمات به مسافران در استانهای شمالی آنطور که باید و شاید فراهم نشده است.

وی اظهار کرد: استان گیلان یکی از استانهایی بشمار می رود که در تعطیلی ها پذیرای حجم بالای مسافر بوده که بعضا اختلال هایی را نیز برای مردم ایجاد می کند. این اختلال ها بعضا در حوزه خدمات اساسی نظیر آب، برق و گاز نیز خودش را نشان می دهد. متاسفانه حجم بالای مصرف آب باعث شد تا هم مسافران با مشکل روبرو شده و هم مشترکان دائمی در سطح استان با مشکل روبرو شوند.

نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی شرح داد: در تابستان پیش رو نیز ما قطعا همین مسائل را خواهیم داشت، منتهی به شکل مضاعف تر خواهد بود. الحمدالله هنر ما در این مدت این بوده که از مجموعه امکانات موجود استفاده بهینه داشته و به عبارت دیگر مدیریت جامعی را اعمال کردیم. از نظر اسکان نیز شرایط مناسب است. واحدهای محلی به مسافران خدمات ارائه می دهند. در بحث غذا و دارو نیز مسئله ای وجود ندارد. توزیع خدمات به مسافران به شکل خوبی در حال انجام است. ان شاءالله با برنامه ریزی جامع تر و فراهم کردن امکانات بتوانیم خدمات بهتری به مسافران ارائه دهیم.

وی تاکید کرد: مشکل حادی در سطح استان برای ارائه خدمات به مسافران وجود ندارد. برخی از مسائل وجود دارد اما از آن به عنوان بحران یاد نمی شود.

منبع: همگردی
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 2447

به "مشکل حادی در ارائه خدمات به مسافران وجود ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشکل حادی در ارائه خدمات به مسافران وجود ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید