آشنایی با مزرعه تمساح بانکوک

به گزارش سبزوار امروز، مزرعه تمساح (Crocodile Farm)، یکی از بهترین جاذبه‌های تور تایلند در این شهر است. در این مقاله شما را با یکی از جاذبه‌های ترسناک که اجراهای شادی هم دارد، آشنا خواهیم کرد.

آشنایی با مزرعه تمساح بانکوک

تایلند کشوری است در جنوب شرق آسیا که دارای طبیعت زیبا و جاذبه های گردشگری بسیاری است که توجه خیلی از توریستها را به خود جلب کرده است ، مسافران تور تایلند می توانند در شهرهای مختلف این کشور زیبا شاهده انواع طبیعت های خارق العاده و تفریحات مختلف باشند . یکی از دیدنی های تایلند که خیلی ها از آن بازدید می کنند مزرعه تمساحی است که در شهر بانکوک قرار گرفته است و یکی از بهترین جاذبه‌های مهیج تور تایلند است.

مزرعه تمساح در 28 کیلومتری جنوب شهر بانکوک در استان Samutprakarn واقع شده است و بزرگ ترین مزرعه ی تمساح جهان با بالای 60 هزار تمساح می باشد. هدف اصلی این پارک پرورش کروکدیل برای جلوگیری از انقراض آن ها می باشد. علاوه بر این ، این مرزعه مرکزی برای آموزش و تحقیق درباره ی حفاظت حیات وحش می باشد.

گردشگران این مزرعه می توانند نمایش های مختلفی را تماشا کنند مانند کشتی تمساح و نمایش فیل ها ولی یکی از مهیج ترین نمایش ها قرار دادن سر کارکنان در دهان تمساح می باشد که یکی از پرهیجان ترین تفریحات در تایلند است و بسیاری از گردشگران تور تایلند هنگام سفر به این مزرعه بازدید می‌کنند.

در این مزرعه می توانید فیل و شتر سواری را تجربه کنید و در دریاچه قایق پدالی سوار شوید. علاوه بر این می توانید از باغ وحش واقع در این مزرعه نیز دیدن کنید که شامل حیوانات مخالفی از جمله ببر ، شیر، شامپانزه و پلنگ است. مزرعه تمساح از دیدنی های توریستی شهر بانکوک محسوب می شود و بازدیدکنندگان بسیاری از این مزرعه بازدید می‌کنند.

انتشار: 5 خرداد 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 408

به "آشنایی با مزرعه تمساح بانکوک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با مزرعه تمساح بانکوک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید