مرکز خرید فار ایست پلازا سنگاپور

به گزارش سبزوار امروز، یکی از مقاصدی که گردشگران ایرانی علاقه زیادی به سفر کردن به ان دارند، کشور زیبای سنگاپور است. مرکز خرید فار ایست پلازا سنگاپور یکی از بهترین جاذبه‌های این کشور است که در این مقاله بیشتر با ان آشنا خواهید شد.

مرکز خرید فار ایست پلازا سنگاپور

از جمله مراکز خرید محبوب نزد جوانان و دوستداران مد و فشن، فار ایست پلازا (Far East Plaza) نام دارد که با حدود 800 فروشگاه به علاقمندان خدمات را ارائه می‌دهند.

درباره ی فار ایست پلازا باید بدانید که بسیاری از برند و مارک هایی که در آن به فروش می رسد زیاد شناخته شده نیستند و انگار خیاط و طراحان سعی دارند اینجا استعداد و توانایی هایشان را به رخ دیگران بکشانند به همین علت می توانید اوج مد و خلاقیت را اینجا بیابید و اجناسی را تهیه کنید که در نوع خود بی نظیر و تولید داخل هستند.
از جمله پرطرفدارترین وسایلی که در این مرکز به فروش می رسد لوازم صوتی و تصویری، جواهرات و پوشاک است. اغلب افرادی که با سبک خرید در سنگاپور آشنایی دارند می دانند که از فار ایست پلازا می توانند لوازم الکتریکی خوبی را در زمان های تخفیف تهیه نمایند. اما علاوه بر خرید لباس و لوازم جانبی بخش هایی از این مجتمع نیز به تفریح و سرگرمی اختصاص دارند که در ادامه با آن ها نیز آشنا خواهید شد.
فار ایست پلازا در سال 1982 میلادی کارش را با 600 فروشگاه شروع کرد و به مرور بر شمار فروشگاه هایش افزود، درست از همان زمان افتتاح با استقبال زیاد جوانان و گردشگران رو به رو شد و این روند آن قدر ادامه داشت تا فار ایست امروزه یکی از محبوب ترین مراکز این کشور در تور سنگاپور است و هم اکنون در 5 طبقه و با حدود 800 مغازه به کار خود ادامه خواهند داد.

انتشار: 5 خرداد 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 405

به "مرکز خرید فار ایست پلازا سنگاپور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرکز خرید فار ایست پلازا سنگاپور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید