مراکز خرید در مونترال کانادا

به گزارش سبزوار امروز، کانادا برای گردشگران بسیار محبوب است مخصوصا مونترال که به فرانسه کوچک معروف است، در میان جذابیت های این شهر خرید از مراکز خرید آن طرفداران زیادی دارد، در ادامه چندین مرکز خرید در مونترال کانادا را به شما معرفی خواهیم کرد.

مراکز خرید در مونترال کانادا

خرید هم مثل تکه‌های دیگر پازل مونترال، پرهیجان و لذت‌بخش است. هیچ سفری به تور کانادا بدون تجربه کردن مراکز خریدش کامل نمی‌شود. اصلا خیلی‌ها بیشتر برای خرید به مونترال سفر می‌کنند و می‌شود آن را مقصد خرید مهمی در آمریکای شمالی دانست. هم خیابان‌های خرید شیک و دلباز دارد، هم مرکز خریدهای مدرن چندین طبقه؛ هم فروشگاه‌های پوشاک و مغازه‌های لوکس دارد و هم گالری‌ها و بوتیک‌های مد. مونترالی‌ها خرید را جدی می‌گیرند؛ به خصوص در زمستان که به خاطر سرمای آزارنده، خرید در پاساژها و فروشگاه‌های گرم خودش یک جور تفریح و دلمشغولی است. پیدا کردن یک جفت کفش مرغوب، یک پیراهن از مارک‌های معروف، یا یک عینک آفتابی شیک در مرکز شهر مونترال کار فوق‌العاده راحتی است. چه خیابان سن کاترین یا پلازا سن هوبرت را بگردید و چه سراغ مجموعه دژاردین یا شهر زیرزمینی بروید، از مراکز خرید مونترال سیر نمی‌شوید. اینجا هم آن اصالت کلاسیک فرانسوی را حس می‌کنید و هم تنوع مدرن جهانی.

خیابان سن‌کاترین مونترال

خیابان سن کاترین را باید یکی از اعجازهای خرید کانادا دانست؛ یکی از بزرگترین مجموعه مغازه‌های خرده‌فروشی کانادا که بیشتر از 1200 فروشگاه و بوتیک در آن جمع شده‌اند. بوتیک‌های طراحان مد و شعبه‌های برندهای مطرح یکی بعد از دیگری ردیف شده‌اند تا حسابی به وجدتان بیاورند. این منطقه به خصوص میان توریست‌ها و شهروندان انگلیسی‌زبان مونترال خیلی محبوب است. پرآوازه‌ترین فروشگاه‌های مد شهر مثل لابِی، اوژیلوی و هولت رِنفرو و همینطور مراکز خرید ایتون و پلاز مونترال تراست هم در همین خیابان قرار دارند که مملو از برندهای فرانسوی و آمریکایی‌اند. مرکز خرید فوبورگ با یک فود کورت محشر از غذاهای بین‌المللی هم در سن‌کاترین است. این خیابان جادویی می‌تواند همه وقتی که برای خرید کنار گذاشته‌اید پر کند.

پلازا سن هوبرت مونترال

اگر دنبال اجناس عالی با قیمت‌های مناسب هستید، به پلازا سن هوبرت بروید، جایی که بیش از 400 فروشنده زیر سایه‌ بان‌ های سبزرنگ جمع شده‌اند. سن هوبرت یکی از خیابان‌های تجاری مهم مونترال و در جهت شمال به جنوب است. کلی کافه و رستوران هم همان دور و بر هست که برای تجدید قوای خرید گزینه‌های خوبی هستند. اینجا بیشتر برای لباس‌های مهمانی و پیراهن‌های شب معروف است اما خریداران محلی حرفه‌ای برای کفش، شلوار جین، لباس رسمی، جواهرات، عطر و پارچه هم به اینجا می‌آیند. پلازا سن هوبرت از 1954 تا حالا، پاتوق مد پرستان و عاشقان خرید و البته توریست‌هایی است که می‌خواهند بهترین معامله ممکن را با دلارهایشان بکنند.

کمپلکسه دژاردین مونترال

مرکز خرید دژاردین درست مقابل پلاز دِ آرت و پلاز دِ فستیوال قرار گرفته و 110 فروشگاه، یک هتل، یک فود کورت و چند رستوران دارد. فروشگاه‌ها شامل نمایندگی برندهای بین‌المللی معروف، چند آتلت و چند بوتیک و گالری مستقل می‌شود. مجموعه دژاردین خودش یک دیدنی جالب هم هست و حتی اگر قصد خرید هم ندارید، برای گذراندن یک عصر دلچسب عالی است. مرکز دژاردین میدانگاه بزرگی با گیاهان طبیعی و نورپردازی زیبا درست کرده‌اند که از آن برای کنسرت‌ها، جشن‌ها و برنامه‌های دیگر استفاده می‌شود. به خصوص طی فستیوال جاز، نمایش‌ها و کارگاه‌های مختلفی در دژاردین برگزار می‌شود. این مجموعه به شهر زیرزمینی متصل است و دسترسی راحت و نزدیکی هم به چایناتاون، خیابان سن‌کاترین و دیگر دیدنی‌های مونترال دارد.

شهر زیرزمینی یا رِزو مونترال

زمستان‌های بلند و سرد مونترال و تابستان‌های گرم و کوتاهش، باعث شده مونترالی‌ها خرید و تفریح و همه خوشی‌های شهری را به زیر زمین ببرند. شهر زیرزمینی یا لاویل سوتقین که مختصراً به آن رِزو می‌گویند، شبکه‌ای 30 کیلومتری از تونل‌ها در مرکز مونترال است که بیشتر از 60 مجموعه تجاری و مسکونی را به هم متصل کرده. نزدیک به نیم میلیون نفر از شهر زیرزمینی برای دسترسی به هتل‌ها، مرکز خریدها، بانک‌ها، موزه‌ها، ایستگاه‌های مترو و قطار و خیلی جاهای دیگر استفاده می‌کنند. 120 ورودی از سطح خیابان به شهر زیرزمینی راه دارند و آن زیر خودش یک بهشت خرید است. طبقات پایین‌تر فست‌فودهای زنجیره‌ای قرار دارند و طبقات بالاتر پر از فروشگاه‌های مد و لباس‌اند و به خصوص جین‌های خیلی خوب و متنوعی دارند. علاوه بر برندهای آشنا مثل دیزل، برندهای کانادایی مرغوبی مثل توبوگان هم اینجا شعبه دارند که تخصصش پوشاک زمستانی است.

انتشار: 5 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 415

به "مراکز خرید در مونترال کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مراکز خرید در مونترال کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید