صفر تا صد اطلاعات مورد احتیاج درباره انواع پرده برقی هوشمند

به گزارش سبزوار امروز، درباره انواع پرده برقی هوشمند چه اطلاعاتی دارید؟ از تجهیزات هتلی هوشمند و انواع پرده برقی هوشمند در هتل های هوشمند استفاده می گردد.

صفر تا صد اطلاعات مورد احتیاج درباره انواع پرده برقی هوشمند

پرده برقی هوشمند از تجهیزات هتلی هوشمند است که در مکان های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد و موجب بهبود تجربه کاربری می گردد. اگر می خواهید بدانید پرده برقی هوشمند چیست و چند نوع دارد و استفاده از آن در هتل چه مزایایی به همراه دارد تا انتها این مطلب همراه ما باشید.

پرده برقی هوشمند چیست؟

پرده برقی هوشمند یا smart curtain پرده ای است که با فناوری نوین هوشمند سازی ابزارها و تجهیزات مدیریت می گردد و باعث می گردد پرده ها به راحتی و بدون احتیاج به نیروی فیزیکی باز و بسته شوند. بهتر است بدانید پرده برقی یک نوع نیست و متقاضیان می توانند انواع پرده برقی هوشمند را در مکان های مختلف نصب کنند.

به طور مثال می توان با استفاده از تجهیزات هتلی هوشمند مانند پرده برقی سر ساعت مشخصی تمام پرده های اتاق را باز کرد تا نور به داخل اتاق ها بتابد، بدون اینکه لازم باشد مهمانان هتل پرده ها را جابه جا کنند.

انواع پرده برقی هوشمند کدام است؟

وقتی از تنوع پرده های برقی صحبت می کنیم، ضروری است انواع پرده برقی هوشمند را بر اساس ویژگی های متمایز کننده آن ها معرفی کنیم. موارد زیر دسته بندی های انواع پرده های برقی است.

انواع پرده هوشمند بر اساس سیستم حرکتی

پرده های برقی هوشمندی که در هتل ها، منازل مسکونی و محیط های تجاری و اداری قابل نصب است، بر اساس سیستم حرکتی دسته بندی می شوند تا متقاضیان نصب این پرده ها بتوانند بر اساس تمایل خود برترین نوع پرده را انتخاب کنند.

  • پرده برقی بالارو
  • پرده برقی کنار رو

انواع پرده برقی هوشمند بر اساس جنس پرده

در طراحی هتل هوشمند smart hotel یا خانه هوشمند جنس پرده های مورد استفاده اهمیت زیادی دارد. زیرا کاربران تمایل دارند پرده برقی هوشمند را از برترین جنس انتخاب کنند تا کیفیت و جنس پرده برقی به مرور زمان خراب نگردد. انواع پرده برقی هوشمند بر اساس جنس شامل موارد زیر است.

  • پرده برقی زبرا
  • پرده شید برقی
  • پرده دابل شید برقی
  • پرده سان اسکرین برقی

پره برقی زبرا

یکی از پرطرفدارترین پرده برای طراحی هتل هوشمند smart hotel پرده زبرا است. این پرده ها با نوارهای موازی و یک در میان توری و پارچه طراحی می شوند و می توانند مقدار نور وارد شده به محیط را تغییر دهند. پرده های زبرا به راحتی تعمیر می شوند و برای مدت طولانی قابل استفاده هستند.

پرده شید برقی

یکی دیگر از تجهیزات هوشمند هتلی و منزل پرده های از جنس پلی استر هستند که ظاهری شبیه به صفحه صاف دارند و به شکل عمودی روی پنجره ها نصب می شوند. کاربران می توانند فقط با فشار دادن یک دکمه روی ریموت یا تنظیم پرده با گوشی موبایل و تبلت پرده را باز و بسته کنند.

این پرده ها به علت ظاهر شیکی که دارند و موجب زیباسازی محیط می شوند، جزء پرطرفدارترین تجهیزات هوشمند هتلی و منازل هستند و با قیمت مناسب برای متقاضیان نصب می شوند.

پرده دابل شید برقی

یکی از انواع پرده برقی هوشمند پرده های دابل شید هستندکه لایه زیرین آن از پرده شید تشکیل شده و لایه رویی آن تور است. عملکرد این دو لایه جدا ازهم است و می توانند با دقت بالایی نور وارد شده به محیط را کنترل کنند. اگر نگران زیبایی دکوراسیون داخلی هستید، بهتر است بدانید پرده های دابل شید شیک و مدرن هستند و موجب زیبایی محیط زندگی یا کار شما می شوند.

پرده سان اسکرین برقی

یکی دیگر از پرده های مدرنی که در هتل هوشمند smart hotelیا منزل هوشمند مورد استفاده قرار می گیرد، پرده سان اسکرین برقی است. جنس پرده سان اسکرین از الیاف شیشه یا پی وی سی است و می تواند تا 90 درصد اشعه های ماورابنفش را جذب کند. با این حساب این پرده ها علاوه بر اینکه حریم خصوصی ساکنین ساختمان را حفظ می کنند، می توانند محیط سالمی را فراهم کنند و از سلامتی ساکنین ساختمان محافظت کنند.

اگر می خواهید محیط کار خود را حرفه ای نشان دهید یا می خواهید هتل یا منزل شما مدرن و به روز باشد، انتخاب انواع پرده برقی هوشمند شما را به هدفتان می رساند. پس با اطمینان خاطر دنبال انتخاب و خرید مناسب ترین پرده باشید.

چرا از تجهیزات هتلی هوشمند استفاده کنیم؟

آنالیز ضرورت یا مزایای استفاده از تجهیزات هوشمند باعث می گردد متقاضیان با اطمینان خاطر بیشتری از این ابزارها استفاده کنند. موارد زیر مهم ترین مزایای استفاده از تجهیزات هوشمند هتلی است.

  • اقامتی آسوده و خاطره انگیز با تجهیزات هتلی هوشمند

مدیران هتل هوشمند smart hotelبا استفاده از امکانات و تجهیزات مختلف هوشمند سعی می کنند محیط آرام و راحتی را برای مهمانان هتل فراهم کنند و خاطره ای خوش از اقامت در هتل در فکر مهمانان ثبت کنند. بنابراین کسانی که تمایل دارند با جلب رضایت مهمانان هتل، آن ها را مجاب کنند تا مجددا هتل را برای اقامت انتخاب کنند، با انتخاب زیرکانه از لوازم و ابزارهای هوشمند استفاده می کنند.

  • مدیریت مصرف انرژی

در هتل هوشمند smart hotelاز لوازم و وسایلی استفاده می گردد که مصرف انرژی در ساختمان هتل را مدیریت می کنند. به طور مثال استفاده از پرده برقی هوشمند باعث می گردد در ساعات از روز که هوا سرد است، پرده به طور اتوماتیک بسته گردد تا انرژی گرمایی به وسیله پنجره هدر نرود.

حتی می توان تجهیزات هوشمند هتلی را به هم متصل کرد تا مصرف انرژی مدیریت گردد. به طور مثال سیستم روشنایی را به پرده برقی هوشمند متصل کنیم تا با ورود مهمانان به اتاق سیستم روشنایی فعال گردد، پرده ها کنار بروند و با خارج شدن آن ها مصرف انرژی الکتریکی کاهش پیدا کند. قطعا کاهش هزینه های مصرف انرژی برای مدیران هتل ها اهمیت زیادی دارد و موجب سودآوری بیشتر می گردد.

  • هماهنگی تجهیزات هوشمند هتلی

یکی از مزایای مهم هوشمند سازی هتل ها، امکان هماهنگ کردن تجهیزات هتل است. در یک هتل هوشمند smart hotel با هماهنگ کردن سیستم تهویه و وسایل سرمایشی و گرمایشی، سیستم روشنایی و پرده های برقی می توان به راحتی از آن ها استفاده کرد. چون دیگر احتیاجی به تنظیم تک تک این ابزارها نیست و همه آن ها هماهنگ با هم کار می کنند.

جمع بندی

امروزه استفاده از ابزارها و لوازم هوشمند و پیشرفته هواداران زیادی دارد. زیرا کاربران می توانند با استفاده از این تجهیزات زندگی راحت تری را تجربه کنند و مصرف انرژی را مدیریت و هزینه ها را کاهش دهند. هدف ما از ارائه این مطلب، آشنا کردن شما با مزایای مهم هوشمند سازی هتل و انواع پرده های هوشمند است. امیدواریم این اطلاعات برای شما مفید باشد و بتوانید با استفاده از آن برترین انتخاب را تجربه کنید.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 16 مرداد 1402 بروزرسانی: 16 مرداد 1402 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 2653

به "صفر تا صد اطلاعات مورد احتیاج درباره انواع پرده برقی هوشمند" امتیاز دهید

2 کاربر به "صفر تا صد اطلاعات مورد احتیاج درباره انواع پرده برقی هوشمند" امتیاز داده اند | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صفر تا صد اطلاعات مورد احتیاج درباره انواع پرده برقی هوشمند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید