سپیده خداوردی چرا آرایش نمی کند؟!

به گزارش سبزوار امروز، خبرنگاران:سپیده خداوردی بازیگر زن تلویزیون درباره نظر مردم به آرایش نکردن او و افرادی که فحش می دهند می گوید.

سپیده خداوردی چرا آرایش نمی کند؟!

سپیده خداوردی بازیگر زن مشهور که هم در موسیقی و هم در بازیگری و هم در نویسندگی فعالیت دارد درباره واکنش مردم نسبت به میکاپ داشتن یا نداشتنش صحبت می نماید.سپیده خداوردی عقیده دارد که بیشتر مردم او را دوست دارند و تعداد بسیار کمی واکنش و کامنت منفی دریافت می نماید. یکی از تجربه های بزرگ زندگی سپیده خداوردی حضور در کنار استاد شجریان است که همواره به آن اشاره می نماید و سپیده خداوردی به آن دوره از زندگی خودش خیلی افتخار می نماید.البته سپیده خداوردی قبلا هم در یک مصاحبه گفته بود که استایل و تیپ من برای مردم خیلی مهم است و آنها همواره ریز ترین نکات ممکن درباره ظاهر من را می دهند.

او برای مثال به حالت لبخند و ژستش اشاره نموده بود که مورد توجه مردم قرار گرفته است. دوست دارم پول نقد کادو بگیرم : ترجیح می دهم کادوی نقدی بگیرم چون اگر نقدی باشد قطعا خودم می روم و چیزی که دوست دارم را با آن می خرمو حتی برای کسی که کادو را می دهد هم می تواند شیرین تر باشد.سپیده خداوردی از آن دسته از بازیگرانی است که اهل تبلیغات و بلاگری است. متولد 6 اردیبهشت 1360 در تهران است. سپیده خداوردی بازیگر نوازنده و شاعر است.

منبع:برخط نیوز

منبع: رکنا
انتشار: 3 آذر 1400 بروزرسانی: 3 آذر 1400 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 2243

به "سپیده خداوردی چرا آرایش نمی کند؟!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سپیده خداوردی چرا آرایش نمی کند؟!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید