سامسونگ طراحی یک گوشی تاشو با نمایشگر بیرونی را پتنت کرد

به گزارش سبزوار امروز، در شرایطی که سامسونگ گلکسی فولد به عنوان اولین گوشی تاشو سامسونگ معرفی شده، می دانیم که این شرکت میخواهد گوشی های تاشو بیشتری را در آینده عرضه کند. حالا تعیین شده که یکی از گوشی های تاشو که سامسونگ در آینده می خواهد معرفی کند، نمایشگر آن در بخش بیرونی محصول قرار خواهد گرفت و از این نظر ما را یاد هواوی میت X می اندازد. سامسونگ درواقع طراحی یک گشوی تاشو با این شرایط را در ماه ژانویه سال 2019 در موسسه WIPO ثبت نموده است.

سامسونگ طراحی یک گوشی تاشو با نمایشگر بیرونی را پتنت کرد

با تصاویری که از طراحی این گوشی منتشر شده، به نظر می رسد این گوشی در حالتی که کاملا هم باز شده، آنقدرها بزرگ نخواهد بود. لولای تا شونده گوشی نیز در بخش میانی دستگاه قرار گرفته است. در کنار این لولا یک دکمه کشویی برای قفل کردن لولا وجود دارد که برای مثال به یاری آن می توان وقتی گوشی را باز می کنیم، لولا را قفل کنیم تا به سادگی دوباره بسته نشود. اگرچه اضافه شدن این دکمه کشویی می تواند در باز و بسته شدن های نخواسته در طول روز کاربردی باشد اما در نهایت باید ببینیم لولای این گوشی به مرور زمان چقدر مقاومت خود را حفظ خواهد نمود.

جزئیات دیگر این گوشی مثل محل قرارگیری پورت های دستگاه یا خروجی بلندگو و یا حتی صندلی دوربین این محصول، در این تصاویر معین نشده است و این پتنت صرفا به طراحی لولا و طراحی کلی گوشی اشاره دارد. هنوز نمی دانیم که آیا سامسونگ اصلا قصد عرضه گوشی تاشو با این طراحی را دارد یا خیر. در گزارش های اخیر داشتیم که ممکن است این غول تکنولوژی کره ای، گوشی با چنین طراحی را در نیمه دوم سال 2020 عرضه کند که از حالا، زمان زیادی تا آن زمان باقی مانده است. شما درباره این خبر چه فکر می کنید؟ آیا طراحی گوشی تاشو به این شکل را به گوشی مثل گلکسی فولد ترجیح می دهید؟

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 4 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 487

به "سامسونگ طراحی یک گوشی تاشو با نمایشگر بیرونی را پتنت کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامسونگ طراحی یک گوشی تاشو با نمایشگر بیرونی را پتنت کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید