رزرو بلیط سفر فضایی Virgin Galactic به وسیله 700 نفر

به گزارش سبزوار امروز، شرکت Virgin Galactic فروش بلیط سفر به فضا را با قیمت های نجومی شروع نموده، البته شرایطی را نیز برای خریداران در نظر گرفته است.

رزرو بلیط سفر فضایی Virgin Galactic به وسیله 700 نفر

به گزارش خبرنگار خبرنگاران، به نقل از au.finance.yahoo، شرکت Virgin Galactic از زمان افزایش قیمت پرواز به 450 هزار دلار، 100 بلیط برای رفتن به فضا فروخته است. ویرجین گلکتیک فروش بلیت سفر های خود به لبه فضا را با قیمتی بالاتر در ماه آگوست از سر گرفته است. این شرکت اعلام نموده که قیمت بلیط ها از 250 هزار دلار آغاز می گردد. به طور کلی حدود 700 نفر از جمله ایلان ماسک که ثروتمندترین فرد تاریخ است، یک بلیط برای پرواز Virgin Galactic رزرو نموده اند. این شرکت امیدوار است قبل از آغاز سفر ها 1000 بلیط بفروشد، البته مسئولان این شرکت، فروش دوباره بلیط را تا سه ماهه چهارم سال 2022 به تعویق انداخته اند.

شرکت Virgin Galactic تا به امروز تنها به افرادی اجازه خرید بلیط را داده است که مبلغ 1000 دلار را واریز نموده اند. این شرکت میخواهد از اوایل سال 2022 به افراد بیشتری اجازه رزرو بلیط را بدهد. اولین پرواز خدمه Virgin Galactic در ماه ژوئیه با بنیانگذار این شرکت یعنی ریچارد برانسون انجام شد، دقیقا 9 روز قبل از اینکه جف بزوس با اولین پرواز Blue Origin به لبه فضا برود. پرواز Unity 23، ماموریت بعدی شرکت Virgin Galactic، حداقل تا اواسط سال 2022 انجام نخواهد شد. این پرواز سه مسافر نیروی هوایی ایتالیا را برای آنالیز اثرات ریزگرانش فضا به خارج از جو می برد.

بیشتر بخوانید

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 21 آذر 1400 بروزرسانی: 21 آذر 1400 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 2260

به "رزرو بلیط سفر فضایی Virgin Galactic به وسیله 700 نفر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رزرو بلیط سفر فضایی Virgin Galactic به وسیله 700 نفر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید