دیدنی های جمیتن پاتایا

به گزارش سبزوار امروز، سفر به پاتایا فوق العاده هیجان انگیز است در نزدیکی این شهر جزیره ای به نام جمیتن وجود دارد که در ادامه قصد داریم به معرفی آن بپردازیم.

دیدنی های جمیتن پاتایا

در سفر به تور پاتایا بازدید از جزیره جمیتن را فراموش نکنید. اصلی ترین جاذبه گردشگری منطقه جمتین را می توان طبیعت زیبا و سواحل آن دانست. باید در نظر داشت که کیلومترها سواحل ماسه ای و دریای زیبا این محل در فهرست بهترین جاذبه های این منطقه که در ذیل ارائه می شوند، قرار نگرفته و تلاش شده است تا سایر جاذبه های این منطقه ساحلی مد نظر قرار گیرند.

خائو چی چان (Khao Chi Chan) پاتایا

در این محل یک مجسمه بزرگ روی صخره ای بزرگ از جنس سنگ آهک کنده شده است که با نورپردازی عالی و حرفه ای و جواهرکاری و طلاکاری های انجام شده، بسیار دیدنی است. معنی لغوی این محل در زبان تایلندی (Khao Chi Chan) ، مجسمه بلند مرتبه و درخشان است که به خوبی بر محتوای این محوطه اشاره دارد. این صخره به کمک لیزر برش داده شده و با دارا بودن ارتفاع 130 متر و عرض 70 متر، بزرگ ترین مجسمه کنده کاری شده در جهان محسوب می شود. این مجسمه در نزدیکی (Silverlake) به معنی دریاچه نقره ای قرار دارد که خود یکی از جاذبه های طبیعی منطقه به شمار رفته در کنار آن مزارع، تاکستان های فراوانی قرار دارد.

  • ساعات کاری: 8 صبح تا 5 عصر

پارک پاتایا (Pattaya Park)

مجموعه ای از رستوران های 5 ستاره، هتل ها، پارک های موضوعی و پارک آبی به همراه برج بلندی به ارتفاع 240 متر در قلب پاتایا، از این محل یک تصویر سمبلیک از شهر و چشم انداز آن ایجاد کرده است. در بالای این برج، سه رستوران قرار دارند که با ارائه نمایی 360 درجه از محیط اطراف، تصویری استثنایی در برابر شما قرار داده و همچنین شما می توانید با کمک زیپ لاین ها (zip-lining down) که در آن شما با تسمه و چرخ های ویژه ای به کابل های موجود در ارتفاع متصل شده و به پائین سر می خورید، تجربه ای هیجان انگیز داشته باشید. در این محل گزینه های ترن هوایی و کشتی وایکینگ ها (مشابه کشتی صبا) نیز وجود دارد. در پارک آبی این محل یک استخر شنای بسیار بزرگ وجود داشته و شما انتخاب های متعددی برای سر خوردن و تفریح در مسیرهای چرخان داشته و همچنین می توانید از ساحل اختصاصی آن استفاده کنید.

  • ساعات کاری: 10 صبح تا 7 عصر
  • آدرس: Thappraya Road Soi 12, Phratumnak Tel: +66 (0)3 836 4110

باغ گیاه شناسی گونه های استوائی نونگ نوچ (NongNooch)

این باغ شناخته شده در سطح جهان، با مساحتی بالغ بر 2.4 کیلومتر مربع، جایزه بهترین طراحی و چشم انداز را دریافت کرده و دارای تعداد زیادی از گیاهان بسیار زیبا است. در این باغ، انواع گونه های درختان و کاکتوس ها از جمله : (cacti)، (bonsais)، درختان تزئینی (topiary)، نخل های استوائی و بیش از 670 گونه ارکیده وجود دارد. یکی از این باغ ها، طراحی خود را از سبک باغ های عالی فرانسه در قرن 17 میلادی گرفته و یک باغ دیگر نیز از محیطی مشابه استون هینج (Stonehenge - یک سایت مشهور پیش از تاریخی در انگلستان که به دلیل وجود تخته سنگ های بزرگی که به صورت یک میدان چیده شده اند و احتمالا برای تعیین فصول کاربری داشته، شهرت دارد) در آن وجود دارد. در این مجموعه همچنین جنبه های مختلف فرهنگ تایلندی از جمله انواع نمایش ها و حرکات موزون، بوکس تایلندی و نواختن طبل سنتی در کنار نمایش حرکات عجیب فیل ها (elephant talent show) معرفی می شوند.

  • ساعات کاری: 8 صبح تا 18 عصر
  • آدرس: 34/1 Sukhumvit Road, Na Jomtien Tel: +66 (0)3 870 9358
انتشار: 5 خرداد 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 414

به "دیدنی های جمیتن پاتایا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دیدنی های جمیتن پاتایا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید