همه چیز درباره دنیای زیر آب پاتایا

به گزارش سبزوار امروز، دنیای زیر آب پاتایا (Underworld Pattaya)، یکی از جاذبه‌های اصلی تور پاتایا برای برای کسانی است که با خانواده خود این سفر را تجربه می‌کنند. دنیای زیر آب پاتایا جاذبه‌هایی که برای هر سن و سالی جالب به نظر می‌آید.

همه چیز درباره دنیای زیر آب پاتایا

دنیای زیر آب پاتایا بزرگترین و مدرن ترین آکواریم آسیا و بهترین جاذبه های تور پاتایا است که در جنوب این شهر قرار گرفته است. این آکواریم به شکل تونل استوانه ای شیشه ای، 100 متر طول دارد و بیش از 4000 موجود آبزی در 200 گونه متفاوت را در خود جای داده است.

دنیای زیر آب پاتایا یکی از جاذبه‌های جالب تور تایلند در شهر پاتایا است. این جاذبه در زمینی به مساحت 19 هزار متر مربع ساخته شده که در سال 2003 افتتاح شده است که در حالی که مدیران شهری پاتایا نزدیک به هشت و نیم ملیارد تومان برای ساخت آن هزینه کردند.  در اینجا آکواریوم ، انواع ماهیان آب شور و آب شیرین ، حوضچه های روباز و کم عمقی وجود دارد که می‌توانید پوست جانوران آبزی نظیر خیار دریایی، لاک پشت، ستاره دریایی، خرچنگ ، کوسه بامبو و نوعی از سفره ماهی را لمس کنید.

کمی که جلوتر بروید، صخره های رنگارنگ، مرجان ها، شقایق های دریایی، ماهی های رنگارنگ و ریز نمایان می‌شوند، تونل شیشه ای از همینجا آغاز می شود و در اواسط راه به بیشترین عمق خود می رسد، بالای سرتان را نگاه کنید، حتما یک کوسه بسیار بزرگ از بالای سر شما عبور کرده و یا قصد عبور را دارد.

در تور پاتایا همینطور که به جلو بروید، با حیوانات دریایی که در اعماق بسیار زیاد آب به زندگی می‌پردازند، آشنا خواهید شد.

در تور تایلند همراه کودکان خود وقتی از قسمت تونل شیشه‌ای که خارج شوید، وارد محوطه ای خواهید شد، که به صورت زنده می‌توانید نحوه غذا دادن به حیوانات دریایی را مشاهده نمایید که بسیار جالب و هیجان انگیز هستند. نکته جالب دیگر این است که غذاهایی که به کوسه و سمور دریایی داده شده که بسیار زیاد می‌باشد و بعد از تغذیه این دو جاندار، غذا دادن به باقی حیوانات دریایی آغاز می‌شود.

انتشار: 25 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 308

به "همه چیز درباره دنیای زیر آب پاتایا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همه چیز درباره دنیای زیر آب پاتایا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید