دختر استیو جابز هم تکراری بودن آیفون 14 را مسخره کرد

به گزارش سبزوار امروز، تکراری بودن تقریبا همه چیز در آیفون 14 در مقایسه با آیفون 13 باعث شده حتی دختر استیو جابز هم به این موضوع با تمسخر واکنش نشان دهد.

دختر استیو جابز هم تکراری بودن آیفون 14 را مسخره کرد

اپل دو شب قبل از گوشی های سری آیفون 14 در چهار مدل استاندارد، پلاس، پرو و پرو مکس رونمایی کرد. اگرچه دو مدل پرو و پرو مکس در مقایسه با قبل پیشرفت های محسوس و خوبی داشته اند اما این حرف را خیلی نمی شود راجع به مدل استاندارد زد. مدل پلاس هم به لطف اندازه بزرگی که دارد و اینکه اصلا با هیچ گوشی از نسل قبل مقایسه نمی شود، توانسته به نوعی از فشار نقدها خارج شود اما برخی از کاربران دست از سر آیفون 14 بر نمی دارند.

اگر از اندازه مدل پلاس فاکتور بگیریم، این دو گوشی عملا همان آیفون 13 با نامی متفاوت هستند. نه تغییر محسوسی در طراحی آن ها دیده می شود (ناچ همچنان حضور دارد) و نه تراشه آن ها بهتر شده است. ارتقا در بخش دوربین هم تا حد زیادی جزئی است و نمی شود خیلی روی آن مانور داد. نمایشگر آن ها همچنان 60 هرتزی است و حتی پشتیبانی از نمایشگر همیشه روشن را هم در آن ها شاهد نیستیم.

عدم بکارگیری نوآوری در آیفون 14 باعث شده حتی دختر استیو جابز هم به این موضوع واکنش نشان دهد و طی یک استوری اینستاگرامی، سیاست اپل را به سخره بگیرد. یک تصویر تقریبا وایرال اینستاگرامی، پیر مردی را نشان می دهد که به عنوان هدیه، یک پیراهن تازه گرفته اما این پیراهن دقیقا همانی است که خودش به تن دارد و صرفا فقط نو است. در متن کپشن هم آمده: وقتی بعد از مراسم اپل از آیفون 13 به 14 سوییچ می کنم.

پیش تر در مطلبی اشاره کرده بودیم که اپل احتمالا می خواهد کاربران، بیشتر مدل های پرو را خریداری کنند و به همین دلیل نوآوری در مدل استاندارد را به حداقل رسانده تا فاصله ایجاد شده بین دو مدل زیاد شود. از طرفی قیمت مدل های پرو هم در بازار آمریکا افزایشی در مقایسه با قبل نداشته تا بدین ترتیب کاربران به خرید آن ها ترغیب شوند.

با این حال هر سال گوشی های مدل استاندارد اپل فروش بسیار خوبی را تجربه می کنند. حال باید دید آیا آیفون 14 می تواند جانشین خوبی برای آیفون 13، 12، 11 و XR باشد و به پرفروش ترین گوشی جهان تبدیل شود یا خیر.

منبع: Android Authority

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 20 شهریور 1401 بروزرسانی: 20 شهریور 1401 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 2510

به "دختر استیو جابز هم تکراری بودن آیفون 14 را مسخره کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دختر استیو جابز هم تکراری بودن آیفون 14 را مسخره کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید