جاذبه های گردشگری مالزی

به گزارش سبزوار امروز، مالزی یکی از زیباترین کشورهای قاره آسیا برای بازدید از جاذبه‌هایی زیبا و بسیار دیدنی است. با توجه به موقعیت جغرافیایی آن، هر منطقه زیبایی‌های خاص خود را برای بازدید دارد.

جاذبه های گردشگری مالزی

شهر جورج (George Town) در تور مالزی

یکی از جاذبه‌های گردشگری مالزی شهر جورج است که مرکز منطقه پنانگ است. در مورد جذابیت و خص بودن این شهر لازم است بدانید که به دلیل آن که پنگانگ مرکز مهم و تاثیرگذاری برای تجارت انگلیسی ها بود، این شهر مورد توجه قرار گرفت. جالب است بدانید که در این شهر جمعیت زیادی از چینی‌ها نیز حضور دارند. در تور مالزی به شما توصیه می‌کنیم به بازدید این جاذبه بروید.

ارتفاعات کامرون در تور مالزی

یکی از مناطق بسیار زیبای کشور مالزی ارتفاعات کامرون (Cameron Highlands) است، منطقه ای زیبا، سرسبز با عطر و بویی خاص، در این ارتفاعات عطری دل انگیز از بوی چای و توت فرهنگی به مشام می‌رسد. ارتفاعات کامرون مرکز کشت چای در مالزی است و شامل چندین شهر و روستای کهن و زیبا است که در تور مالزی می توانید از آن ها بازدید کنید، شهرها و روستاهای قدیمی که در ورای هرکدام تاریخی جذاب پنهان شده و روی تپه هایی به رنگ سبز زمردین با عطری مست کننده قرار گرفته است.

باغ گیاهشناسی پردانا (Perdana Botanical Garden) در تور مالزی

باغ گیاهشناسی پردانا که با نام باغ دریاچه هم شناخته می شود، قدیمی ترین و معروف ترین باغ کوالالامپور است که درست در مرکز این پایتخت قرار گرفته است. باغ پردانا، نخستین باغ وسیع شهر کوالالامپور می باشد که در سال 1888 احداث شد و وسعتی در حدود 91.6 هکتار دارد. این پارک در ابتدا به جهت محلی برای استراحت و دوری از شلوغی شهر احداث شده و در مروز زمان و در سال 2011 رسما به باغ گیاهشناسی تبدیل شد.

انتشار: 5 خرداد 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 404

به "جاذبه های گردشگری مالزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جاذبه های گردشگری مالزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید