تهران از امروز تا یکشنبه طوفانی می شود

به گزارش سبزوار امروز، مازیار غلامی، مدیرکل هواشناسی استان تهران در گفتگو اظهار کرد: با توجه به ناپایداری های همرفتی جریان هوا از بعدازظهر امروز تا یکشنبه به خصوص در ساعات بعدازظهر گاهی وزش باد شدید، رگبار و رعدوبرق و احتمال تگرگ در منطقه ها مستعد، ارتفاعات استان و فیروزکوه پیش بینی می شود.

تهران از امروز تا یکشنبه طوفانی می شود

به گزارش فارس؛ وی گفت: لازم است با توجه به لغزندگی جاده ها و احتمال آبگرفتگی معابر و بالا آمدن آب رودخانه ها و مسیل ها و جاری شدن روان آب از اسکان در بستر مسیل ها و حاشیه رودخانه ها خودداری شده و با توجه به خطر صاعقه و شکستن درختان فرسوده و وزش باد شدید از کوهنوردی و جابجایی عشایر دوری شود.

مدیرکل هواشناسی استان تهران با تاکید بر اینکه دستگاه های اجرایی و امدادی آمادگی داشته و لایروبی کانال ها انجام شود، افزود: افزایش سرعت باد در نیمه جنوبی استان مورد انتظار بوده که موجب کاهش دید و کیفیت هوا و خسارت به تجهیزات شهری، سقوط بنر ها و تابلو های تبلیغاتی و سازه های موقت می شود.

غلامی ادامه داد: لازم است ضمن استحکام سازه های موقت در فعالیت های عمرانی احتیاط کرده و از توقف خودرو در حاشیه ساختمان های نیمه کاره، داربست ها و درختان کهن سال جلوگیری شود.

منبع: فرارو
انتشار: 16 خرداد 1402 بروزرسانی: 16 خرداد 1402 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 2628

به "تهران از امروز تا یکشنبه طوفانی می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تهران از امروز تا یکشنبه طوفانی می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید