اکبرنژاد: برای برگزاری اردوی بلندمدت زمان نداریم، در همه اوزان انتخابی برگزار می گردد

به گزارش سبزوار امروز، سرمربی تیم ملی کشتی آزاد امید تاکید دارد که با برگزاری مسابقه انتخابی درون اردویی تیم اعزامی به امیدهای دنیا انتخاب خواهند شد.

اکبرنژاد: برای برگزاری اردوی بلندمدت زمان نداریم، در همه اوزان انتخابی برگزار می گردد

تقی اکبرنژاد در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران با اشاره به اینکه همراه با خانواده اش به بیماری کرونا مبتلا شده بودند، گفت: کل خانواده ام در یک روز درگیر این ویروس شدیم، خانمم حالش خیلی بد شد و در بیمارستان بستری بود اما خداراشکر به سلامت از بیمارستان مرخص شد.

وی در خصوص برنامه های تیم ملی امید برای شرکت در دنیای صربستان تاکید نمود: در این زمینه جلساتی داشته ایم و فدراسیون کشتی برنامه تیم را اعلام خواهد نمود. ستاد مبارزه با کرونا اجازه برگزاری مسابقه در هیچ استانی را نمی دهد اما در همه اوزان انتخابی درون اردویی خواهیم داشت.

اکبرنژاد با تاکید بر اینکه تعدادی از جوانانی در مسابقات دنیای کشتی گرفتند به عضویت تیم درخواهند آمد، اضافه نمود: از بین نفراتی که در جام تختی کشتی گرفتند و بعلاوه به مسابقات جوانان دنیا رفتند تقریبا در هر وزن 4 نفر انتخاب می شوند که بین آنها مسابقه برگزار گردد. تقریبا 35 روز پیش از اعزام انتخابی خواهیم گذاشت.

اکبرنژاد در انتها گفت: ما زمانی نداریم که اردوی بلند مدت برگزار کنیم. باتوجه به شرایطی که از نظر کرونا وجود دارد، جز این برنامه ای که تنظیم شده، راه دیگری برای انتخاب تیم و اعزام به دنیای صربستان نداریم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 2162

به "اکبرنژاد: برای برگزاری اردوی بلندمدت زمان نداریم، در همه اوزان انتخابی برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اکبرنژاد: برای برگزاری اردوی بلندمدت زمان نداریم، در همه اوزان انتخابی برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید