اولین تصاویر واقعی از آیفون15 وارد رسانه های اجتماعی شد، عکس

به گزارش سبزوار امروز، امروز 22 سپتامبر مصادف با عرضه رسمی آیفون 15 و آیفون 15 پرو است. خریداران خوش شانس در حال حاضر دریافت پیش سفارش های خود را شروع نموده اند و هواداران مشتاق برای به اشتراک گذاشتن تصاویر واقعی از دستگاه های نو خود به رسانه های اجتماعی رفته اند.

اولین تصاویر واقعی از آیفون15 وارد رسانه های اجتماعی شد، عکس

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران ، آیفون 15 پرو و آیفون 15 پرو مکس در چهار رنگ براق و شیک موجود هستند: تیتانیوم سفید، تیتانیوم طبیعی، تیتانیوم مشکی و تیتانیوم آبی. آیفون 15 و آیفون 15 پلاس استاندارد در طیف وسیع تری از رنگ ها از جمله آبی، مشکی، زرد، صورتی و سفید عرضه می شوند.

برای مشتریانی که آیفون 15 خود را برای تحویل در فروشگاه پیش سفارش داده اند، برنامه اپل استور شرایط آماده برای تحویل را نمایش می دهد. اما مشتریان باید توجه داشته باشند که فقط تا فردا می توانند سفارش خود را در زمان معین شده تحویل بگیرند.

مشتریانی که نتوانسته اند پیش سفارش را ثبت نمایند، صف را در فروشگاه های اپل در سراسر دنیا تشکیل داده اند تا بتوانند شخصاً دستگاهی را خریداری نمایند. با این حال، اپل برای خریدهای روز راه اندازی به سیستم مبتنی بر قرار تغییر داده است، به این معنی که فقط مشتریان با قرار دیدار می توانند آیفون نو خریداری نمایند. با وجود این، بعضی از مشتریان امیدوار هنوز به امید ورود و گرفتن یک تلفن نو بدون قرار دیدار و رزرو، صف می کشند.

تصاویر به اشتراک گذاشته شده در Weibo و Twitter خطوط شلوغ خارج از فروشگاه های اپل، به ویژه در دبی، استرالیا، چین و هند را نشان می دهد. این صف ها نشان دهنده هیجان و تقاضا برای آخرین مدل های آیفون است.

منبع: gizmochina

227323

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 31 شهریور 1402 بروزرسانی: 31 شهریور 1402 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 2669

به "اولین تصاویر واقعی از آیفون15 وارد رسانه های اجتماعی شد، عکس" امتیاز دهید

2 کاربر به "اولین تصاویر واقعی از آیفون15 وارد رسانه های اجتماعی شد، عکس" امتیاز داده اند | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین تصاویر واقعی از آیفون15 وارد رسانه های اجتماعی شد، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید