آشنایی با پاتایا در تور تایلند

به گزارش سبزوار امروز، پاتایا از مهمترین مقاصد گردشگری تایلند به شمار میرود و همواره مملو از توریستهایی از سراسر دنیاست، میهواهیم در مورد این شهر زیبا بیشتر بدانیم پس با ما همراه باشید.

آشنایی با پاتایا در تور تایلند

پاتایا در سال 1960 که مرکز یک ایالت ساحلی بود شروع به رشد و توسعه کرد. علت این رشد و توسعه نیز ورود پرسنل ارتش آمریکا بود که از جنگ ویتنام بازمی­‌گشتند. در همان زمان تایلندی ها قابلیت های اقتصادی تور پاتایا را شناختند و این منطقه را به عنوان یکی از تفرجگاه های بین المللی به جهان معرفی کردند. امروزه پاتایا یکی از شلوغ ترین مکان هایی است که انواع امکانات و تسهیلات تفریحی و گردشگری در آن وجود دارد.

با این شهر ساحلی زیبا بیشتر آشنا شوید.

بیشتر هتل های پاتایا به خاطر اینکه دریاهای اطراف پاتایا برای شنا مناسب نیستند، دارای استخر شنا هستند.

در ساحل jomdien در پاتایا که ساحلی تمیز و بزرگ است می توانید ماهیگیری، جت اسکی، اسکی روی آب و قواصی را تجربه کنید.

پاتایا راحت‌ترین ساحل تایلند است. این شهر ساحلی فرودگاه ندارد و برای رفتن به آن باید از فرودگاه شهر بانکوک سوار ماشین شوید. پیمودن این مسیر با ماشین شخصی در حدود 2 ساعت و نیم طول می کشد.

در پاتایا به جز غذاهای تایلندی، غذاهای دریایی، چینی و بین‌المللی زیادی هم پیدا می ‌شود که پیشنهاد میکنیم خوردن آن را تجربه کنید.

موم آروی یکی از بهترین و معروفترین رستوران ‌های ساحلی پاتایاست که چشم‌ انداز دلچسبی از غروب خورشید کنار دریا دارد.

اگر اهل موتورسواری هستید، می‌ توانید خودتان موتورسیکلت کرایه کنید و بدون راننده در پاتایا بچرخید. برای کرایه کردن موتور، گواهینامه لازم ندارید و کافی است پاسپورت همراهتان باشد.

در پاتایا قیمت ها بسیار مناسب است و در خیابان و یا مغازه ها می توانید هر چیزی را با هر قیمتی بیابید. یکی از بازارهای توریستی و معروف، بازار شناور پاتایاست. هر چیزی در این بازار یافت می شود و همیشه مملو از مردمان محلی و گرشگران است .

انتشار: 5 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 421

به "آشنایی با پاتایا در تور تایلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با پاتایا در تور تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید