ساخت بازی Dying Light 2: Stay Human به اتمام رسید

به گزارش سبزوار امروز، بازی دایینگ لایت 2: انسان باقی بمان (Dying Light 2: Stay Human) طلایی شده است. اینکه یک بازی طلایی بشود به این معنا است که ساخت آن به اتمام رسیده است. در حال حاضر دیسک های حاوی بازی در حال ساخت هستند و دایینگ لایت 2 آماده عرضه است. طراح ارشد این بازی در مصاحبه ای گفت:

ساخت بازی Dying Light 2: Stay Human به اتمام رسید

تک لند (Tech Land) شرکت سازنده این بازی در دو ماه آینده تمام کوشش خود را خواهد نمود تا ایرادات بازی را رفع کند. بعلاوه به احتمال زیاد یک نسخه آزمایشی را به دست رسانه خواهد داد تا مسائل آن را گزارش نمایند.

دایینگ لایت 2 در تاریخ 13 بهمن (2 فوریه) برای کنسول های نسل 8 و 9 به همراه کامپیوتر عرضه خواهد شد. نسخه نینتندو سوییچ این بازی تنها به وسیله فضای ابری در دسترس خواهد بود.

دایینگ لایت 2 در مراسم E3 سال 2018 میلادی معرفی گردید. ساخت دایینگ لایت 2 فراز و نشیب های بسیاری داشت. در این مدت استودیو سازنده آن عوض شد، نویسنده اصلی بازی از آن جدا شد و مسائل بسیار دیگری که باعث شد عرضه دایینگ لایت 2 چندین سال عقب بیافتد. به حدی که بسیاری از افراد فکر می کردند این بازی نیمه کاره رها شده و ساخت آن به اتمام نخواهد رسید. با اینحال با توجه به مسائل پیش آمده بازی به اتمام رسید. اینکه شرکت توانسته زودتر از زمان عرضه هم بازی را به اتمام برساند، نکته بسیار مثبتی است. به علت اینکه در این مدت زمان خواهد داشت تا یک بازی کامل عرضه کند.

در این مدت که بسیاری از بازی ها با باگ و ایراد فراوان عرضه می شوند، فرصت خوبی برای سازندگان دایینگ لایت است تا بدرخشند و بتوانند یک محصول کامل عرضه نمایند. امیدواریم که بتواند انتظارات را برآورده کند و هواداران را ناامید نکند.

منبع: Gematsu.com

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 9 بهمن 1400 بروزرسانی: 9 بهمن 1400 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 2311

به "ساخت بازی Dying Light 2: Stay Human به اتمام رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساخت بازی Dying Light 2: Stay Human به اتمام رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید