کشتی کروز الاسکا، همراه با افسانه های وایکینگ ها

به گزارش سبزوار امروز، از همه 212 ستاره مهمان در آلاسکا. این خط اعتباری که برنده جایزه"بوتیک"(boutique luxury) است، برای فراهم کردن مسافران باهوش، که به بهترین و تمام خواسته های آن ها عادت دارند، مشهور است. در این کشتی کروز لوکس، کارکنان گرم و صمیمی، ظرافت غیر عادی، غذاهای کلاس جهانی پیدا خواهید کرد، که بسیاری از آن ها امکانات رفاهی، اقامت وسیع و بیشتر دارند.

کشتی کروز الاسکا، همراه با افسانه های وایکینگ ها

سفر با کشتی کروز Windstar که به طور ویژه برای فراهم کردن یک تعطیلات بی نظیر طراحی شده بود، سفر اکتشافی Alaska را برای Expeditions پیشنهاد می نماید. این یک برنامه بسیار استادانه است که ماجراهای صمیمی، sojourns فراغت و گزینه های غنی سازی فعال - با یک تغییر لوکس - در سراسر هر تور آلاسکا - را فراهم می نماید.

فرقی نمی نماید که شما به آخرین باری که اولین سفر آلاسکا را انجام می دهید و یا اولین سفر آلاسکا را انجام می دهید، این منطقه باورنکردنی را قبلا ً بدانید. تیمی از متخصصان در کل سفر شما با تنها هدف افزایش تعطیلات خود سوار هواپیما خواهند شد. آن ها بینش و درک را در بسیاری از قسمت های آلاسکا ایجاد خواهند کرد.

تغذیه خالص با Herring Bubble در Herring در آلاسکا

بازتاب خانه های خیابان تاریخی Creek در Ketchikan آلاسکا.

اجازه دهید در ایالت آمریکا (49) تو را غرق کنم. زیبایی breathtaking شما را با کوه های با شکوه احاطه نموده، صخره های صخره ای باور نکردنی، آب یاقوت کبود، آبشار صاعقه وار، یخ آبی شناور و حیات وحش باور نکردنی.

سفر در تجمل بسیار لذت بخش که عجایب بسیاری از مناطق بزرگ، شهرهای کوچک و مناظر باشکوه را کشف می کنید. از بالای fjords مثل تریسی Arm و شاهد Sawyer یا یخچال لانگ وار عبور کنید که بسیاری از کشتی های بزرگ تر نمی توانند به آن دسترسی داشته باشند.

Amenities با کیفیت بالا

شما در حال بازدید از یکی از worlds مناطق دیدنی همراه با سبک بالا هستید که برنده جایزه، Windstar برای آن مشهور است. زمانی را صرف دریافت یک ماساژ rejuvenating و یا یکی از خدمات ناز و نوازش کنید. رئیس مرکز تناسب اندام و اهداف سالم خود را حفظ کنید.

از یک آرایه از گزینه های استثنایی غذاخوری روی افسانه ستاره انتخاب کنید. چه از گزینه های موجود در رستوران زیبا، کافه سبک بوفه، مکان های alfresco یا دیگران لذت ببرید، به غذاهای خوش مزه سرو خواهید داد.

نشستن در کتابخانه با یک کتاب خوب و یا استراحت در سالن های شیک و سالن های مجلل. یک بازدید جالب از پل را در نظر بگیرید که در آن ناخدا ممکن است نمودارهای ناوبری شما را نشان دهد و داستان هایی را در مورد این مقصد و دیگران از دیدگاه منحصربفرد خود به اشتراک بگذارد.

همچنین این فرصت را دارید که در سفره ای اکتشافی انتخابی شرکت کنید که به نام Windstars با نام Windstars برای سفر دریایی انتخاب می شوند.

Alaska با نام Highlights Highlights

ارزش استثنایی: امضا Expeditions کوشش های بسیار خوبی را در نرخ بینظیر فراهم می آورد.

تیم اعزامی: Comprised متشکل از چندین عضو، این گروه بسیار آموزش دیده متخصصان ممکن است از عالمان طبیعی، زیست شناسان دریایی، مورخان و دیگران ساخته گردد. آن ها از این که وقت خود را با مهمان هایی که در مورد موضوعاتی همچون حیات وحش، یخچال ها، تاریخ و فرهنگ صحبت می نمایند، به علاوه بیشتر وقت بگذرانند.

تور زودیاک: در برخی مناطق sailings، Zodiacs شما را به صورت یک یخچال و یا وال خواهند برد تا خود را برای روزی معرفی نمایند که برای همیشه به یاد خواهید داشت.

سخنرانی های Informative: متخصصان در زمینه های مختلف، شما را با سخنرانی های خلاقانه جذاب درباره موضوعات مختلف آلاسکا، مانند زندگی در Sitka، وال ها و دیگر پستانداران، حیات وحش با شکوه، تاریخ و چیزهای دیگر، مورد توجه قرار خواهند داد.

تورهای Kayak: یک سفر کایاک در بنادر انتخاب، یک تجربه سفارشی فراهم خواهد نمود چون آن ها به وسیله Zodiacs دور می شوند و مناظر باور نکردنی را ممکن می سازند.

پیاده روی و پیاده روی در چنین مکان هایی مانند بریتیش کلمبیا، هینز، پرنس روپرت و Sitka در چنین مکان هایی انجام می گردد. در حالی که شرکت های دیگر تورهای مشابهی را ارائه می نمایند، تفاوت Windstar این است که آن ها توسط اعضای تیم به جای راهنماهای محلی راهنمایی می شوند.

تجربیات Authentic: مهمان ها به خط ساحلی هیبت آور در امتداد گذرگاه داخلی، Kenai Fjords و جزایر Inian نزدیک خواهند شد. شما بهترین مشاهده حیات وحش را به عنوان یک تفاوت قابل توجه دیگر پیدا می کنید، این است که برنامه کشتی های شما تنظیم خواهد شد تا بتوانید زمان بیشتری را در مکان های خاص مانند زمانی که وال ها حضور دارند سپری کنید.

مسافران فصلی که پیش از این عاشق این سرزمین بزرگ شده اند، وقتی سفر دریایی Windstar آلاسکا را انجام می دهند، یک دیدگاه جدید به دست خواهند آورد. طوری احساس می کنی که این اولین دیدار توست. اگر شما برای این منطقه تازه کار هستید و به دنبال آن تعطیلات استثنایی و استثنایی باشید - این سفر دریایی برای شما است چون این سفرها برخلاف بقیه است.

در عین حال ناز و نوازش محجوبانه و یک محیط لوکس و آرامش بخش شما را از لحظه ای که در افسانه ستاره دوست داشتنی قدم می گذارید، از آن شما خواهد بود. در طول سفر شما به فرهنگ منحصر به فرد به وسیله Signature Alaska immersed غرق می شوید. هر کاری که می کنید و هر جا که می روید، یک تجربه یک بار در طول عمر ایجاد می کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد Windstar آلاسکا، افسانه ستاره و سفره ای دریایی شگفت آور ما، در سایت Cruise.com به ما مراجعه نموده و یا متخصصان مسافرتی خود را 1 - 888 - 776 - 0659 بنامید.

انتشار: 14 اسفند 1397 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 245

به "کشتی کروز الاسکا، همراه با افسانه های وایکینگ ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشتی کروز الاسکا، همراه با افسانه های وایکینگ ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید